augusztus 31. hétfő

TGU 24kg 6'00" (10ism.)
pihenő 4'00"
Swing - Squat Tabata 24kg 6'00"
az egyik dolgos szakaszban ez, a másikban az...
pihenő 4'00"
Swing&Squat Tabata 16kg 6'00"

megizzasztott már a TGU is rendesen (legutóbb a 32ről váltva valahogy könnyebbnek tűnt ez a súly :)), de a guggolások lendítések közben veregettem csak a vállam igazán...

a harmadik szakasznak nem is mertem nekiállni a 24essel... a 16 kicsit könnyű volt, próbáltam hát felpörgetni, amennyire lehet... (talán ez a gyakorlat hivatalosan a flip clean swing névre hallgat, de lényegében egy lendítés, meg egy guggolás felváltva... szeretem)

az augusztus 10.én először súlyzót ragadó kis csapat (említettem őket már), 3. alkalommal jött el, búcsúzóul megismerték még a leg matrixot is... tetszett nekik nagyon... :)

végül: sajnos a jelenlegi munkarendem és edzéseim mellett nem tudok több időt szánni az aikido gyakorlására, anélkül pedig felelőtlenség lenne vállalnom az oktatást, így szeptembertől ilyen irányú tevékenységeim felfüggesztem...

pacsi

Nincsenek megjegyzések: