szeptember 23. szerda

5/5 MP, 24kg
1/1 TGU, 32kg

(1/1 MP, 28kg + 20 Lunge, 32kg) x8

elkezdtem 3 percenként a köröket, de a 4. után "rájöttem", hogy mivel a két gyakorlat elvisz összesen 2 percet, az egy perc lazítás kevés, így 2 perc munka 2 perc pihenő arányra váltottam...
így viszont tovább csúsztam időben, a tervezett 10 kör ugrott... amit valószínűleg amúgy is csak hosszabb pihenőkkel tudtam volna megoldani, ebben a tempóban ez épp elég volt...
eleinte váltott lábú kitöréseket csináltam, aztán sétálósat... utóbbi jobban igénybe vett (sokkal)... a nyomások végig 16+12 kilóval mentek...
erőfejlesztés lenne a cél, így nyugodt lelkiismerettel pihegnék többet a gyakorlatok között, csak hát a ketyegő óra mindig... de már látszik az alagút vége... vagy a vonat fényei...

pacsi

2 megjegyzés:

KPT írta...

Érdekes, ezt én is észrevettem, hogy a saját magam által kitűzött pihenőidő bitang hosszúnak tűnik, ha megy a stopper. Mi/ki az a Lunge (Tán tüdő németül, nem biztos...)

babzsak írta...

elbeszélünk kicsit egymás mellett kivételesen: a ketyegő óra esetemben azt jelenti hogy a munkahelyről beesek a terembe, és a csoport edzése előtt van időm mozogni...
tehát épp hogy szeretnék többet pihegni, sőt, ajánlott is lenne, csak akkor nincs meg a volumen mert annyival kevesebb kör fér az időbe, minél többet állok...

kitörés (angolul - szó szerint)