szeptember 14. hétfő

on

1/1 TGU x2, 32kg - délután
pistol felvezetés - este/éjjel

a csoport edzése előtt terveztem letudni a sajátom, de a munka közbeszólt - ahogy mostanában mindig mindenbe - így csak pár percem maradt... de azt kihasználtam szerintem...

estére pedig kitisztult a fejem annyira, hogy eszembe jusson: a legnehezebb súly amivel nyomni tudsz, az amit már nem tudsz kinyomni - vagy valami hasonló... tehát kis volumenű "láb" gyakorlásba kezdtem...

nos, vannak gyenge pontok... érdekes módon balra megy jobban, erre pl. fel tudok állni az alsó végpontból indulva, jobbra elveszítem a feszítést... érdekes tapasztalatok ezek, fogok ebből még profitálni bellel a kezemben...

tehát balra majdnem megvan a teljes mozdulat, néhány centit kell csak mélyíteni még rajta...
jobbra pedig még van tere a fejlődésnek bőven... de idén meglesz mindkét oldalra az egy-egy...

pacsi

2 megjegyzés:

KPT írta...

Hopp-hopp! Te 2 TGU-t megcsinálsz letétel nélkül a 32-essel? Este muszáj kipróbálnom!

babzsak írta...

remélem, már kipróbáltad, de azért az 1/1 x2 szerintem félreérthetetlenül jelzi, hogy egyet-egyet csináltam oldalanként, majd ezt még egyszer... (vagyis összesen kétszer)

ha kettesével csinálnám, ahogy írod, azt mondanám: 2/2... és így tovább...

na kíváncsi vagyok elárvult-e eMMA e félreértés nyomán...