szeptember 22. kedd

1/1 TGU 32kg, x2 (17:00kor)

birkózás - pozícióharcok (18:00tól)

szeptembertől kicsit jobban elindult a bjj-s csapat, így az esti csoport edzése is keményebbé vált - több és nehezebb a szag... :) komolyabban szólva, mindenki jól snatch-el már, dolgozunk a volumen növelésén - ennek kapcsán egy szívet melengető megjegyzés (ma reggel kaptam):
annyira kidöglöttem az edzéstől, hogy ülve zuhanyoztam, fárasztó volt állni.
(és ezt csillió hónapnyi edzés után is tudjuk... :))

pacsi

7 megjegyzés:

KPT írta...

Azé' ez tényleg király szólás! Felvehettyük referenciának! :-)

babzsak írta...

Tancy véleményére is kíváncsi lennék... hosszú távollét után most szerintem elfáradt a keze...

Horasz írta...

Délután elkezdtem durván érezni a bicepszem, nem tudom mi lesz mire a holnap a szokásos késleltetett izomláz megjön.

Unknown írta...

Csak mert kicsúszott az utolsó körökben az a súlyocska? Ugyan... :) Kicsit beállt az alkarom tényleg, de különben kellemesen elfáradtam. Jó volt!

babzsak írta...

nos, valóban nem nagy ügy, de te voltál az első ilyen eset a praxisban (velem azért már történt ilyen)
nem számítva persze egy másik hozzászólót, aki teszt üzemmódban szédült bele a TGU-ba, de néha ilyen is kell...

csupa pozitív visszajelzést kapok, lehet hogy mindig így meg kellene titeket hajtani? ;)

KPT írta...

Nem dicsekvésből mondom, de a 32-est egyszer hasizommal vettem le TGUban lejövet... :-) Valahogy "elcsavarodott".

babzsak írta...

KPT: ezzel rögtön élre ugranál a listán, de nem játszol, mert ezt nem az én csoportomban/udvartartásomban csináltad...
talán ideje lenne szakértő segítségével ellenőrizni a technikád... :)