symmetric

a mai bejegyzés címe a stigmata lett volna, de aki piarista kulcsosházba szervezi a legénybúcsúját, lehet h nem venné jó néven... (olvasótáborom negyedét meg igazán nem akarom megbántani...)

tegnap egyrészt megerősítést nyert, mennyire asszimetrikus is vagyok: a 24 kg pincér balra egy csak fel, jobbra 3 korrekt ('kipihenten')... 8 év szigorúan egyenletes terheléstől kicsit más eredményre számítottam...
szeretnék a 24 kilónál nagyobb súllyal nyomni, eddig a következő alternatívák gyűltek fel:
nagyobb súly vásárlása (de a piszkos anyagiak...)
BU - még 16-tal se megy, gyenge a csuklóm, és az egyensúlyérzékem, foglalkozom majd vele, de egyenlőre a vállat kéne extrém módon erősíteni
pincér - így került szóba a fenti gyakorlat
gumiszalag - esélyes hogy egy ilyet beszerzek, még ha nem is mérhető a terhelés (legalább reprodukálható)
kisebb kiegészítő súly - erre is van esély, mert nyomni lehet kettővel, meg még J is hasznát vehetné... (könyvtámasz, ilyesmi...)

további ötletek? (nem mintha hiányt szenvednék ötletekből, de inkább ötletelek, mint a megvalósítás...)

másik tapasztalás a fej fölött nyújtott karral (így érem fel székről a plafont) ütvefúrás, blankolás, villanyszerelés jótékony hatása (éreztem a keddi gyakorlást is a vállban, a rézdrót hajtogatással törését - fogó híján - tényleg ajánlom)...

ezek után mentem még le a pincébe...
13/13 snatch, 4 kör, 24 kg
a kitűzött határidő a tíz óra volt, a negyedik kört már időn túl csináltam meg, kár volt... vettem ugyanis szerdán megint egy kesztyűt, ezt próbáltam ki...
hallottam már, hogy nem csak a ujjak tövénél hajlamos szétszakadni az ember keze, éreztem is, hogy milyen furcsán terheli ez a dolog a tenyerem, de hogy a negyedik körben kilyukad a közepe, azért meglepett...

üdv.

Nincsenek megjegyzések: