heti panasz

először is: sikerült a mai vizsga :)
féljetek az utakon (csütörtöktől forgalomban...)

másodszor: push up test day: 49 db. (július 31.)
6-tal több, mint egy hónapja. ez kb. 12%-os javulás, de javarészt annak tudom be, hogy most volt célszám, amihez viszonyítani tudtam...

kemény hét - könnyű nap (július 31.):
36/36 - 16 ismétlés - 16 kg
kitűzött cél 4 kör volt... lett 6 (48/48 snatch)

előtte csináltam még a bemelegítésen kívül néhány nyomást (2* 5/5 MP - 24 kg), meg swinget (20 db. 2Aswing 24 kg), csak hogy ne hűljek ki amíg a mérőműszerre várok... (hazajött végre J, és stoppolta kicsit a laptopot...) jó volt, jobban elfáradtam mint kedden...

ez a fáradtság viszont állandósult rajtam, és ez nem kedvem szerint való...
tegnap visszaolvastam az edzésnaplómban (május 31.-től szigorú dokumentálás van! készül grafikon is, ha lesz időm - de nem lesz) ill. a naptáramban, és látám, hogy igazi szabad semmittevős hétvégém most lesz az első vagy két hónapja... (egyébként ehelyett szombat hajnalban irány a fusi, de lehet hogy most pénzért melózok pluszba...) és ez sok volt.

az ingerküszöböm és a toleranciám egyaránt mélyrepülésben... nem igazán tetszik, hogy lemegyek edzést tartani, és egy ember érkezik időben, aztán tízpercenként még összesen három... így nincs nagy kedvem csinálni... egyedül reklámozni a dojot sincs kedvem és nem nagyon voltak sikeresek az eddigi próbálkozásaim (úgy értem, a többiek körében, persze ha valaki foglalkozik vele az őket nem zavarja...)
azt se tudom, zoli ezt hogy bírja, és mit gondol, tervez? mindegy, ha felveszi még a telefont, futok egy kört, hogy zárjunk be augusztusra...

dolgozni kevesebbet nem fogok, a bellt viszont jóval többször kéne kézbe vennem, a vezetés még kitart egy ideig (és sürgős, fontos), így nem marad más mint az aikido, amiből vissza lehet venni... bármennyire szeretem is. (hiszen első most az albi update!)

ennyit mára a picsogásból... (teljesen lementem Tancyba...)
üdv. jó hétvégét...

8 megjegyzés:

babzsak írta...

ja, és még blogolni sincs időm...

KPT írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
KPT írta...

Nem is igaz, inkább bácsirobisra vetted a figurát! Fel a fejjel, mondd meg, mikor tartasz edzést, lenézek. (Időben, de az elvárásoknak megfelelően teljesen fakezűen.)

2008. augusztus 1. 19:44

KPT írta...

Ja, csak egy nem szándékos helyesírási hiba volt az ok... Egyetlen dolog, amitől kiakadok.

babzsak írta...

pl. jövő hét hétfő, szerda

Unknown írta...

HE?!

babzsak írta...

T-ről csak akkor hallani ugye, ha sír... vagy ha értetlenkedik... :)

Unknown írta...

PFF