csütörtököt mondtam

túl vagyok néhány VO2max játékon a snatch teszt felkészülés nevében, de továbbra sem felejtem steve freides nevét... az általa tervezett felkészülés 3. szakaszában el kéne érni a percenként 5/5 snatch-ből 20 (minimum 15) kört...

ennek ugrottam neki tegnap... a 11. kör végén vettem észre, hogy leszakadt egy bőrkeményedésem... gondolom épp a keddi reszelgetés miatt... szégyen ide, szégyen oda, bizony hasra csaptam magam, pedig volt még bennem minimum 4 kör... (rendesen bemelegítettem, mégis csak a 4. körben kezdett el jól menni a dolog...)
tiszta fejjel folytattam volna swingekkel a programot, de általában is sok a dolog most, de már a snatch teszt kényszer nyomását is érzem... behisztiztem...
(viszont az az érzésem, odaérhetek még a szükséges mennyiséghez, lassan jön egy max teszt...)

mindegy, valami jó megoldást most már tényleg ki kell találni... (zokniszár nem jött be)
hol vannak az ígért kesztyűk, KPT?

más...
önsanyargatásként belekezdtem a Skorpiókirály 2.-be... (semmi köze nincs a múmia vonalhoz, csak a nevet lovagolja meg jó időzítéssel, direkt DVD kiadásban...) hááát, a zs-kategória enyhe kifejezés... Captain America nekem bármit elad, de sirva fakadtam, amikor a gonosz király szerepében karfeszítést ad valami emberének... mivan? szegény akád harcos nem tudta, hogy kopogni kell...
J érkezése megszabadított a szenvedéstől (egyszer láttam 5-6 éve egy xénát, vagy hasonlót, kb az a szint...), simán félbehagytam és nem hiszem hogy valaha befejezem... ily módon páratlan film, a legrosszabb amit eddig láttam... (persze tv nincs a lakásban, lehet hogy ez segít sokat...)
mindenesetre senkinek nem ajánlom, azonban KPT-nek kötelező...

üdv.

2 megjegyzés:

KPT írta...

KPT tudta, megmondta előre, és most csodálkozik: miért kötelező neki a sz@r? Azért megnézem. Amúgy akkád volt szegény, de 1 karral biztos csak a kád (esetleg magas kád=high pool) maradt belőle. -Ez még nekem is sok volt, sorry.

KPT írta...

Mi a helyzet? Lefagytunk?))-: