frissítés

nos, elsőként hadd üdvözöljek új látogatókat szerény kis oldalamon:
helló ADRI RKC & RICSI RKC
(a nemecsek gyereknek jobban meg kellett dolgozni a csupa nagybetűért... :))

tiszteletükre a jobb oldali hasáb alján megjelent egy linksor, kattintgassatok rájuk szorgosan
remélem hamarosan találkozunk egy szabadtéri (vagy lázár utcai) szemináriumon...

aug. 26.
warming up
24 kg snatch 13/13 ismétlés, 5 sorozat (kb. 15 perc)
kis pihegés
24 kg pincérnyomás 0/0 ismétlés, 1 sorozat (kb. 1 perc)
kis pihegés
24 kg MP 5/5 ismétlés, 5 sorozat
cooling down

a terv teljesült, a harmadik körtől kellően igénybe vett a 10 feletti rész, bízom benne, hogy lesz haszna...
a 24 kg pincér kísérlet maradt így elsőre, ebben mentségemre kelve benne van a snatch okozta fáradtság is, amin még némi pihegés segített...

hm, mit meséljek még?
benéztünk hazafelé az obiba, és ha már ott voltam végigtúrtam a kesztyűket, ugyan nem találtam alkalmasat, vettem egyet mégis, amit hazaérve rögtön (értsd melegítés nélkül) kipróbáltam a 16-os snatchez. nem jó, de legalább meghúztam finoman a hátam... (igen, így le merem írni hogy hülye vagyok...)
J ki is akadt az üzletben, hogy csak ezen jár az eszem (mi máson járna?), ennyi az életem, és bizony este kilenctől tízig KB a pincében a csótányokkal... hajlamos vagyok utólag igazat neki...

a bandázsolás továbbra is működik, bár egy tekercs elmegy két alkalommal, ráadásul a ragacs oldani kezdte a bell festését, ami így már mindenhez ragad, szóval lett további probléma bőven, de legalább a tenyerem ép, ami ugye eddig a fő akadály volt...

üdv.

1 megjegyzés:

Adri írta...

Megtisztelő! :) Köszi szépen!

Adri & Ricsi