hurrá, edzés

a tegnapi - 2008. aug. 5. - is hosszú nap volt, de csak belefért némi edzés...

VO2max: 36/36, 16 kg, 16 ismétlés, 10 kör - 160 snatch 11:24 alatt
este 10-kor nekilátni még pont jó... komoly mélypont volt a 7. kör (bal kézre jön ki), onnan már egy levegővel megvan az egész... :D na, komoly volt...

a terv szerint pihenő, majd egy kör BJ #1 jött volna 24 kg-val, de nem akartam/mertem az éjszakába nyújtani a programot, így tíz perc múlva belefogtam 16 kg-val... 25 percembe telt végigcammogni rajta, ennek legalább fele volt a pihenés gyakorlatok között... csináltam tehát 5x20 swinget, 5/5 C&P, C&FS, Snatch, TGU... a felállásból 3-at csináltam egy oldalra (a súly folyamatos tartásával), kézcsere, majd a maradék kettőket szintén egybe... (24-gyel ez nem menne...)

csináltam levezetésnek halo-t 40-et, kimondottan jól reagált a vállam ennyi munkára...
jó lett volna 24-gyel menni, az még megélhető terhelés lett volna...

J-nek büdös ez a sok edzés (illetve én), úgyhogy költöztetem a súlyokat a nappaliból... jó eséllyel csütörtökön már a pincéből jelentkezem...

üdv.

ps.: Tancy a TGU-t rakd még be mielőbb az edzésedbe - én ugyan utálom (mert nehéz :)) - az egyik legjobb gyakorlat, külön világ!

2 megjegyzés:

KPT írta...

Babzsák úr helyett összefoglalom az eredményeket: jó formában is kevés voltam a rossz formában lévő LLK-nek, aki felülről dolgozva is erősen elkészült az erejével. Végül a nevünkben Babzsák törlesztett, előbb jól tökön nyomta, aztán meg lefojtotta. I am really proud of You! Ma reggel kissé összetörve, de működésképesen ébredtem, este majd KB-zek...

KPT írta...

Amúgy a TGU tényleg meglepően nagy királyság! Szép fokozatosan kezdjed, és hidd el, jól fogja érezni magát a vállad. (Ezt asszem, olvastam is valahol...:-))