ON

persze aki legénybúcsúról legénybúcsúra csúszik, remélve hogy egyszer neki is lesz egy, nem tudja merre járok... igen, egy hétig nem volt golyó a kezemben... a kihagyás előtti két nappal is adós vagyok még...

még 8.-án volt egy kemény aikido, ha jól emlékszem zoli, géza, én hármasban, megállás nélkül elég fárasztó volt...

9. szombat
20 db. 2Aswing/perc *5
15 db. 2Aswing/perc *10
(összesen 15 perc alatt 250 swing, 24 kg)

pontosan ennyi idő alatt készített el J egy gombás tejszínes tésztát, lehet hogy ez volt a nagyobb teljesítmény...

nevetünk ugye sokat az alap/arany stb. mondásokon, de belátjuk igazukat: ha sokat akarsz nyomni, nyomj sokat...
ennek szellemében: mivel 64 db. snatch a cél, a nagyobb ismétlésszám közelebb visz...

10. vasárnap
a bemelegítés után kis játék 16 kg:
10/10 HighPull
5/5 BU Clean
20 Halo
az érdemi rész :
60 2Aswing 24 kg
40 Halo 16 kg
*3, kb. 25 perc (a sorozatok között teljes kipihenés - majd 10 perc)
levezetés:
5 perc TGU 24 kg (3/3 db)
5/5 MP 24 kg
10/10/10/10 HighPull 16 kg
20 Halo 16 kg
összesen kb. egy óra...

mellesleg mindkét nap non stop munkával telt, egy kis szerkesztés pluszban otthon...

folyt köv.

3 megjegyzés:

KPT írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
KPT írta...

Jó neked, én én már rég nem töltöttem el 1 órát egyhuzamban a golyóval...Amúgy mi az a BU(?)Clean? Lehet, hogy elfelejtettem, mire ideértem, de az biztos, h nem hallottam még róla.

babzsak írta...

bottom up
(mindjárt hívlak, használsz-e kesztyűt?)