kérésre

nos, KPT kedvéért csináltam egy max swing mérést, 24 kg-mal 106. kétkezesek, folyamatosan.
a bemelegítés izgalmasabb volt, elég játékos.
kezdetnek fekvőtámasz +60 kg, 4 db. (nem gondoltam volna, hogy akár egy is sikerül) J volt olyan kedves és a hátamra ült (és tartott még egy méretes kettlebellt a kezében :))
16 kg windmail (nem csináltam még), 24 kg american swing, ilyesmik.
(a méréshez tartozik még, hogy reggeli előtti adat 14.00-kor, kicsit éheztem...)

szerintem egy ilyen gyakorlat min. 50% ban a fejben dől el, amikor azt hallom, legyen több mint 100, lekapcsolok 106-nál... pedig az érzés ugyanaz, mint 80-nál. másrészt a végrehajtás minősége óhatatlanul elmarad a kívánt szinttől, inkább játék ez mint az edzés. (mérésnek meg ott a VO2max teszt pl.) végezetül meg nem csodálkozom, ha KPT 2x ennyit ennyit csinál, hisz régebb óta és többet edz. (kisebb testsúly és iq mellett persze...)

délután meg szülinapozni mentem, előtte dolgoztam, már alig maradt idő, de 15 percbe belefért még 6*6/6 MP 24 kg. (össz. 72), ill. 16 kg halo-ból egy pár (össz. 50)

viszont érzésre így messze elmaradt a kemény hét kemény edzése, sőt, nem is érzem hogy mostanában edzettem volna igazán, legalábbis időtartamukban elmaradnak gyakorlásaim a szükségestől (mentségem egyébként van, szombatot elvitte a munka meg az esküvő, stb...)

és a végére napi link, ajánlom figyelmetekbe a VO2max gyakorlatokat, 36/36-osból 35 kör? van bőr a tenyerén, az biztos...

üdv.

1 megjegyzés:

KPT írta...

Csak szépen sorjában...Mi az, hogy kisebb IQ?!?! Nem t'om mire alapozod, hogy Hulknál kisebb az IQ-m.