crossfit

nos, tegnap csak beesett megint valaki edzésre - géza...
ha már lejött, edzeni is akart... fene az emberek telhetetlen pofáját... meg a jó szívem...
továbbra sem volt kedvem esni - kelni, meg szerda a fegyveres edzés, így maradt megint a 13 jo kata gyakorlás, tatami pakolás nélkül...

J szólt, hogy találkozzunk egy palacsintára edzés után, így nem volt értelme korábban abbahagyni.

téblábolás közben találtam egy medicin labdát, és annyi videót láttam már, amin földhöz csapdossák, kipróbáltam... :) igazán kellemes érzés, mindenkinek ajánlom, csapjon valamit a földhöz, most... az, hogy akkorát pattanjon, hogy el tudjam kapni, meg igazi kihívás volt...

innen pedig már nem volt megállás, jött a burpee teszt: az 50 darab 3:54 alatt lett meg, kellett tartanom két szusszanást is, a 20. és 35. után... fej fölött taps helyett terpeszállás oldalsó középtartás volt a kezdő (és vég-) pozíció, a karhajlítás nyújtás külön ütem volt (nem mosódott össze egy lehasalásba az egész), különösen mert a guggolótámaszból fekvőtámaszba ugrás is kihívást okozott...

(terveztem, hogy megyek tovább százig, de két perc pihi után is csak 18 ment, kipukkadtam, na)
mindegy, várom az eredményeiteket!

mellékesen a sherdogéi

(és ha legközelebb edzést tartok, hogy el is jön valaki... reszkessetek, A-HA-HA-HA)

nagyi palacsintája egészen legyengült mostanában, nem? mindegy, amit ebben a KB ügyben élvezek, hogy lelkiismeret furdalás nélkül belefér egy ilyen éjszakai zaba az életembe...
(jó, tudom, pl. Tancyéba KB nélkül is...)

üdv.

Nincsenek megjegyzések: