kombek

többfelé olvastam, hogy KB kihagyás után nem jellemző akkora visszaesés, mint más sportokban... lehet, hogy akkor most csak a valódi, és alacsony teljesítményszintem köszönt vissza.

aug. 21. csütörtök

bemelegítés+
3/3 snatch 24 kg
15/15 snatch 16 kg
VO2
15/15 sec, 7 ismétléses protokoll, 10 kör, 16kg
(5 perc - 70 db snatch)
5 perc pihi
5/5 Press x5, 24 kg
(25/25 nyomás komótosan, kb. 15 perc)
levezetés 40 Halo, 16 kg, séta közben

a 24 kilós snatchnél nagyon magam alá kerültem, most érzem iszonyú messze a tesztkövetelményt... hétvégén tervezem felállítani a végső hónap edzéstervét...
(egy puha felvezető edzést akartam, és a kitűzött mennyiségeket meg is csináltam, csak nem olyan könnyedén...)

J a nyomások közben megkérdezte, erősnek gondolom-e magam (színtiszta rosszindulatból persze)... nos, igazán most éreztem, mennyire gyenge is vagyok...
(mellesleg nyomás közben illene arra gondolni, erős vagy...)

a másik, hogy ugyan begyógyult a tenyerem teljesen, de el is szokott a terheléstől, és meg is fájdult rendesen... újra leírom, hogy ezzel valamit kezdeni kell...

üdv.

3 megjegyzés:

KPT írta...

Oké, kesztyű kell Neked. Kérdeztem tegnap, kéred-e az enyémet. Szerzek 1et 7 elejére, nyugi. Addig vigyázz a bőrödre! (Azért még tudsz edzeni, nehogy erre fogd a kihagyást! :-))

babzsak írta...

vettem ma leukosilk ragtapaszt, és a youtube-on tegnap látott bandázsolást (nem találom újra) próbálom ki. ha, ahogy sejtem nem jön senki edzésre, már ma...

babzsak írta...

megvan:
http://www.youtube.com/watch?v=WWu53GsVQug&feature=related
(csak hang nélkül láttam itt az irodában, gondolom, egy próbát megér)