no comment

Babzsák úr helyett összefoglalom az eredményeket: jó formában is kevés voltam a rossz formában lévő LLK-nek, aki felülről dolgozva is erősen elkészült az erejével. Végül a nevünkben Babzsák törlesztett, előbb jól tökön nyomta, aztán meg lefojtotta. I am really proud of You! Ma reggel kissé összetörve, de működésképesen ébredtem, este majd KB-zek...

2008. augusztus 7. 13:55

Amúgy a TGU tényleg meglepően nagy királyság! Szép fokozatosan kezdjed, és hidd el, jól fogja érezni magát a vállad. (Ezt asszem, olvastam is valahol...:-))

2008. augusztus 7. 13:58

látom, késésben vagyok, és bár nem tetszik, hogy átvetted az irányítást a saját kis szemétdombomon, mégis főoldalra teszlek... (na, ilyen rendes vagyok!)

tényleg ígértem egy beszámolót, de még nem ülepedett le teljesen a dolog... ahogy sejteni lehetett, a tetemes súlykülönbség adott némi előnyt a vendégnek - bár ugye a jó technika minimum kiegyenlítheti ezt a hátrányt, lásd pl. legutóbbi hun open submisson abszolútban a szerb kissrácot (Rajacic Aleksandar -75-ben győztes, második lett abszolútban a +95 győztese mögött, a mi Iminket (Kempo magyar bajnok :)) elődöntőben összecsomagolva... (persze lehet, hogy rosszul emlékszem, és Zénón át jutott a döntőbe?))

talán, talán nem vagyunk ezen a szinten... KPT-ről csak annyit tudok mondani, amit tőle hallottam: próbálta követni az utasításokat, csak nem látszott... nos, nem látszott :)

mentségére szolgáljon viszont... ööö... meg még az hogy, ...

na, komolyan. fáradtan kaptam meg Kevét, viszont a várakozásaimmal szemben nem dolgozott erőből, nem próbált lefogni izomból, szépen folyamatosan jött rám... (amire számítottam: rám omlik egy hegy, aztán beragadunk, és nem tudunk mit kezdeni egymással...) az elképzelés másik felét már KPT-n megcáfolta, változatos, gyors befejezéseket mutatott...
legalább háromszor veszélyesen megszorított... végig benne volt, hogy kopogtat (rendesen megtekerte a lábam, a nyakam biztos, ami biztos jegeltem az este :)), pontot meg csinált vagy ezret... menekültem, aztán lankadt a figyelme... nos, a lágy rész kétszer is sérült (ez biztos segített kicsit törni a koncentrációt - sorry), de a guard press ilyen... a háromszögről nem is beszélve... (tudjuk, hogy a karfeszítés suspenzor nélkül öngyilkosság, nem?)

mindenesetre az eredményből semmilyen következtetést levonni nem lehet...

jó volt... remélem, az aikido részt is sikerült kellemesen megélnetek...

üdv.

ja, és ha a bell elszabadul, engedd hadd menjen... a derekad hálás lesz érte...
(én is tudok pontatlanul idézni... :))

1 megjegyzés:

KPT írta...

Há' ha előre t'om, hogy ilyen jó főlapon lenni, kitetem magam korábba'. Há' ez tök jó meg minden!