VO2max

tegnapi
július 29.

36/36 - 16 ismétlés, 16 kg snatch - 8 kör
64/64 kezenként, ez épp kétszerese a snatch teszt mennyiségnek
("csak" az egy kézcserével és 24 kg-val megy... de még nem aggódunk - nagyon)

ez volt a terv, és teljesült is... csinálhattam volna még talán (talán!) két kört, de emlékezve andrás szavaira: mindig maradjon benned tartalék - összerogytam...
(az én értelmezésemben egyébként ez a tanács azt jelenti, ne csináld ki magad mindig...)

kemény hét közepes edzés volt; nagyon jó kis edzésmód ez, ajánlom mindenkinek... T segítségéért meg aztán örökre hálás leszek... (értsd, próbálom nem elfelejteni...)
kicsit még azért dolgozz(unk) a szoftveren, de ráér amíg te is rákattansz... (és persze a telefonos megoldás sincs elfelejtve... b terv lehet a zeneszerkesztős mp3...)

egyéb: ETK augusztus 16.-án - ha minden igaz, én nem leszek itthon...

menjünk csütörtökön Tancyhoz!

üdv.

2 megjegyzés:

babzsak írta...

update:
mivel többen jelezték, nem szeretnének megjelenni Tnél, bedőlt dolog... kár, mert bár tény, hogy nem sokan bírják, de legalább igyekszik a srác... szerintem... :D

KPT írta...

Sorry, ma 8ig meló. Majd legközelebb!