push up :)

tegnap vendégsereget vártunk J-vel, idő hiányában nem volt alkalmam edzeni, azonban:

a keddi megmérettetés után eszembe jutott, vajon erősödtem-e az utóbbi időben, mert hiába érzem és talán látszik is úgy, csak kell valami objektíven mért érték...
mivel a kettlebell a gyakorlás eszköze, kiiktattam a képletből, illetve egy saját testsúlyos gyakorlat leköveti az esetleges változásokat is (a súlybelieket). így került képbe a karhajlítás-nyújtás. (lehetne persze húzódzkodás, fekvenyomás, vagy akár cooper teszt is)

1 ismétlés időtartama 1 és 2 sec. közé esett, különösebb bemelegítés nélkül eredmény: 43 db.

nem valami sok.
exrx szerint átlagos, messze minden rekordtól.

mentségemre szolgáljon, az elmúlt fél évben nem csináltam ilyen gyakorlatot (és nem is szándékozom az edzéseimbe beépíteni), emlékeim szerint régebbi próbálkozásaim során kevéssel 30 fölé jutottam tehát valami fejlődés tapasztalható.

ismétlés egy hónap múlva.
(a szerdai fegyveres edzést azért megéreztem a vállaimban, kérem ezt is figyelembe venni! egyébként ezt a botozást sose szerettem, de ez most nagyon jó volt, talán, ahogy Z fejlődik...)

üdv.

Nincsenek megjegyzések: