hétvége

ez alkalommal északról támadtuk a magyar tengert (látogattam meg a nyaraló J-t)

utólag nem vagyok elégedetlen a kevéssel több mint 4 órás vonatozással, (összesen ugye 8), hisz ez alatt elolvastam az anansi boys-t gaiman-tól, ami igazán tetszett, viszont ez az első egész estés olvasmányom tőle... (ha már kérdezted KPT - gondolom a többi még jobb)

mi mást is tehetne az ember 35 fokban, a balaton mellett, ha nem gyalogtúrát szervez, röpke négy órásat... a teljes igazsághoz tartozik, hogy ez is jó volt... egy gyors csobbanás a vízbe... máris éjszaka...

szerencsére nem vagyok normális, és szúnyogfelhőbe burkolózva még lóbáltam tancy kölcsönadott 16-osát, íme:

1-5 CP létra *2 (összesen 30/30)
10/10 snatch *3 (összesen 30/30)

a vérveszteségre való tekintettel, itt meghátráltam...

inkább precedens teremtő volt tehát az alkalom, de bebizonyosodott, hogy jól elfér egy súlyzó a kocsiban, ha nyaralni vinné az ember :)

jelentem, a nyakam jól van (látom, remeg a lábad KPT), azonban irodavezetőnk (ügyvezetőnk, tulajdonosunk...) holnap érkezik és ez még boríthatja a korai indulásomat.

üdv.

4 megjegyzés:

KPT írta...

Remeg, remeg, háromszöget formáz, már látom is benne a fejedet...:-) Amúgy az Anansi Boys szerintem nem olyan nagy szám az Amerikai Istenek után. (Nem olvastad, vagy csak félreértettem vmit?) Lehet, h veszek 1 16ost, ha megengedhetem magamnak, mert utazáshoz tényleg prektikus lehet.

KPT írta...

Ja, az előző volt az első, ez pedig az utolsó hozzászólásom az éccakai rec-ből.

babzsak írta...

jól értetted, nem olvastam még...

ahogy az ember kisebb tubus fogkrémet, és összecsukható fogkefét visz magával, úgy a 16-os jó választás utazáshoz... :)

legyen egy mindig a retikülben...

Unknown írta...

Én aztán nem adtam kölcsön! Ez hűtlen kezelés! :P