fitnesz

olyannyira megtetszett ez a húzódzkodás ügy, hogy vasárnap de. elkísértem J-t az eurocenter A1-be... (jó, nem csak emiatt kísértem, de tudtam, hogy van bell, és így jól jött ki a lépés)

jópár percet eltöltöttem körbe-körbe sétálással, és a sok gép tanulmányozásával, néhányuk működésére - hiába a műszaki és biomechanikai végzettség - csak akkor jöttem rá, amikor becsatolta magát az ember és mozgatni kezdte a gép. nem mondom, hogy ez rossz, csak szerintem messze nem a felhasználó igényeihez igazodik a kínálat... most kezdem érteni az eszköz dicshimnuszait, meg ezt a legyen saját edzőtermed szlogent... (ja, soha nem jártam még hasonló helyen...)

szóval húzódzkodás, bell, kerékpár (mindjárt jönnek a részletek), és azt a furcsaságot vettem észre, hogy manuális üzemmódban a kényelmes használattal épp a zsírégető zónámba kerültem... nem furcsa? (level5 80RPM = 123-as pulzus)

a számok:
5*5 húzódzkodás (kényelmesen, hosszú pihenőkkel)
5/5 snatch *6 24 kg (ekkor levált egy réteg bőrkeményedés, alatta már ott a következő - váltás swingre)
2*15 kétkezes swing 24 kg
10/10, 15/15, 20/20 egykezes swing 16 kg (a 15/15-nél kipróbáltam ezt a fűrészelős mozdulatot, furi)
15 perc kerekezés (4,8 egység messzire jutottam...)
(a végére terveztem még nyomást, de megjött J, huss tovább)

ahogy látom, a következő ETK, a 2. nyári tábor és az instruktori felkészítő egy időpontra esik: augusztus 9.-ére, a helyszín könnyen lehet azonos...

üdv.

3 megjegyzés:

KPT írta...

Ja, a saját gym jó dolog, láttunk már hasonlót...:-) Amúgy elégedett vagyok a bell-el, de a húzódzkodás eredményekre én is kíváncsi lennék. Majd keresek/létesítek 1 halkalmas helyet!

KPT írta...

Ja, még annyit, jártam 1 wellness szállodában, már a futógép/szobabicikli páros fantasztikus távlatokat hozott. Mondjuk, nem mindig mérte jól a pulzusomat.

babzsak írta...

nem tudom elértetted-e a szándékom, erről beszéljünk már priviben, fikázni úgy szeretek igazán...