szabadtéri

kedden ígértem linket:
yellow blaze
dark art

mondtam ugye, nem jó a közös mozi szervezés, hiszen akkor nincs alkalom a beszédre, felesleges viszont az otthoni videózás is, hisz azt meg nem nézzük meg... (már másodszor)
Robi bácsi szóvá tette, hogy nem lett meghívva...

tegnap kiderült, nem csak nekem maradt ki a hétfő, a terem megint ronggyá ázott, és persze ki sem száradt két nap alatt, így a többiek teljesen felajzott állapotukban pizza + sör illetve fegyveres mókolás a ligetben ajánlataim közül, az utóbbit választották. sebaj.

úgy tudom, alattomban tovább szervezkedtek BJJ ügyben, ajánlom figyelmetekbe:
nyári edzésrend!

van még egy linkem: tesztoszteron
a layout kicsit megtévesztő, a cikkek böngészését ajánlom pl. keresés Pavelre, ilyesmi...
kimondottan jók.

kérdés: van valamelyikőtöknek olyan könyvtári tagsága ahonnan eséllyel beszerezhető a Nádori féle edzéselmélet könyv? tekintve, hogy mindenki hivatkozik rá, kedvem lenne megnézni...

záró gondolat: már tervezem a szponzorok megjelenítését az oldalon, addig is köszi J, köszi Tancy

üdv.

6 megjegyzés:

KPT írta...

Szerintem nekem a könyv is megvan, majd megnézem. Amúgy legközelebb kérd el az Amerikai Isteneket, ha nálam jársz! A yellowcircle nagggyon szép, nem hiszem el, h a valódi színek vannak a képeken. 1szerűen hihhetetlen...! Én is akarok tetkót!

babzsak írta...

a módszertan könyvet kérem, de az amerikai isteneket szerintem megpróbálom beszerezni angolul

zsoltnál összefutottam múltkor egy munkájával, megdöbbentem, pedig képről már ismertem...
(urban legend: zsolt 2. dan kyo, TF-et megjárt sportoktató)

ne feledd, a tetovált mindig veszít a nem tetovált ellen (nekem meg már mindegy)

Unknown írta...

Nekem is kell a Nádori könyv, én még vizsga miatt is érintett vagyok az ügyben. Nem értettem az interval módszereket a jegyzet alapján, bár KPT elmésen javasolta, hogy a neten is rákereshetnék... nekem ez nem jutott eszembe.

Unknown írta...

A fenti link szerkesztőinek módszere, terme:
http://crossfit.blog.hu/

babzsak írta...

hi T
mekkora itt az élet pénteken...

túl sokat akarsz tudni arra a vizsgára... tankönyvem egyébként van, csak nem ez a nádori féle (az aktuális amit jegyzetként adtak, írta rigler e)

interval edzésről különösebb anyagot én nem találtam, ahol mégis, azokat már belinkeltem ide... (van még esély találatra triatlon, kerékpár, futás, ironman vonalon)

vizsgára a jegyzettel fogsz boldogulni legjobban, beszélhetünk róla közösen...

babzsak írta...

a crossfites blog szerintem már szerepelt itt, persze lehet hogy nem...
(a barbell termes edzőségre még pályáztam is...)

őket nem nézem minden nap, a sok FeMMA-s csajt nem láttam eddig

vajon kim coutur csak névrokon?