tá-dá

(helyreigazítás: persze, ha nem interval edzésre keresel, hanem teszem azt edzéselméletre találhatsz pár jegyzetet - és ha találsz is, tedd közkinccsé rögtön)

elsőképp: aki olvas a sorok között, az észrevehette, hogy az elmúlt egy hétben nemigen edzettem...
nem tudom mennyire függ ez össze hogy pont egy hete befizettük az instruktori képzés díjját...

tegnap azért tettem egy kísérletet:
(24 kg snatch percenként 5/5 *10 volt a terv)

snatch 2/5 (mindig balra kezdem...) még a bemelegítés végén, azt hittem leszakad a bal tenyerem leengedésnél, jobbra nem volt semmi gond...
paradigmaváltás (jó szó mi?): 2kezes swing 15 db. percenként *10 - 24 kg
a végén még egy kísérlet: snatch 3/5 - nem lett jobb érzés...

egyébként a befizetés óta elkezdtem rettegni a sérülésektől... (nem hiszem hogy le mernék menni októberig még egy jitsura...)

megnéztem ma az edzőtermet, persze megint beázott, úgyhogy aikido csak valahol vendégszereplőként esélyes

viszont a héten már másodszor nem kértek tőlem a 7esen bérletet az ellenőrök, erről KPT kalandos sztorija kapcsán olvasott komment jut eszembe, valahogy így: "érdekes, hogy tőlem nem kérnek jegyet az ellenőrök, talán mert egy magasak vagyunk, ők állva, én ülve...". ennyire nagy még nem vagyok, de erre gondolni jó érzés... (persze lehet hogy csak mostanra felismerik arcról az éves bérlettel járókat.)

üdv.

2 megjegyzés:

KPT írta...

Azt t'om csak mondani, hogy a Rampage-Griffin meccs még úgy is piszkosul jó, ha tudod előre a végét! Becsukott 3szöggel felpattanni, térdet szétrúgni csak innen tanulhat az ember.

babzsak írta...

amit én tudni szeretnék (ha már):
- bárkire háromszöget csukni, míg neki erre esélye sincs;
- egészséges térdet, amit aztán nem tudnak szétrúgni...

(jelenlegi megoldásom hogy még az edzést is kerülöm, jól működik, csak ajánlani tudom...)

amit a meccsből láttam tetszett, lehet hogy csak megszoktuk a sorozat alatt a félamatőröket nem?