VO2max teszt

nagy nap volt a tegnapi... hiába értem haza fáradtan és későn, alapos bemelegítés és rövid előkészületek (15/15 snatch) után csinos asszisztensemmel belevágtunk a címben említett tesztbe... az eredmény: 26 (átlag alatti)

valahol azt olvastam, balra kellene kezdeni, de mivel így az 5. perc zúzása szintén balra esne inkább jobbra indítottam, aztán a technika (stopper) kicsúszott a kezeink közül a 2. percben, így újrakezdtem... balra... (nem gondoltam, hogy az 5. perc összejön, vezényszó helyett pittyegésre nem is ment volna...)

örülök, hogy egyáltalán a tesztet végig bírtam, de várom T progiját az edzésekhez...
(ez volt így kb. 143 snatch 16 kg)

nyomtam még egy párat a végén, nehezen indult be: 4, 5, 6 balra - jobbra 24 kg.-val (30 db.)

más,
nehezen esett le, mitől görcsöl a bal vádlim, de meglett: nem vagyok ennyi tengelykapcsoló oldáshoz szokva...

üdv.

(nem gyűlünk össze valami közös mókára? megkövetni Tancyt?)

1 megjegyzés:

KPT írta...

Kell nekem egy 16os!!! Amúgy megkövethetjük az említett urat, csak azt nem t'om, miért kell. Találkozóra már csak a jövő 7 alkalmas, legalább elkérem Tancy kicsikéjét...:-)