szerda

rengeteg érdekes anyag gyűlt össze, csapjunk is a közepébe
(tegnap két mondat kedvéért nem írtam új bejegyzést, ma meg...)

egy pillanatra még visszatérek a hétvégére, mert hétfőn a terhestornán a tábor anyagából válogatva, külső szemlélőként tűnt fel, mennyivel jobban megy ZS-nek, mint eddig. három nap nem sok, de ezalatt a 14 óra edzés (kb. egy laza hónapnyi mennyiség) koncentráltan, plusz sikerélmény, plusz motiváció... számít sokat.

egy nagyon fontos bejegyzés az RKC II. :) blogon:
Vo2 max
ez foglalkoztat igazán már jó ideje... (és egy ok hogy legyen egy 16kg-os otthon KPT)

és akkor...
a tegnapi party igazán jól sikerült, jó szervezéssel sikerült begyógyítani a fájó sebet, amit az újabb kihagyott edzésnap jelentett volna, beestünk max-hoz egy kis játékra... variációk mount karfeszítésre
imi sikeresen beprotezsált a nagyok közé, de hiába ügyeskedett, csak őt kaptam az első fight-ra. 4-et kopogtam (úgy emlékszem), de elég passzív volt, ahogy láttam, mással is, mostanában hagyja dolgozni a partnert és aztán kihasználja a fáradságot... az 5. perc végig azzal telt, hogy ankonda choke :) jelleggel kapaszkodtam rá, erre durrant be úgy az alkarom hogy a következő meccsen már alig bírtam fogni... (elégedett vagyok, az eredménnyel, a 20 alatti kopogást céloztam meg, sikerült...)
szerencsére kisebb, nem túl tehetséges kezdőt sorsoltak hozzám másodiknak, gyorsan rá is csuktam az első háromszöget... ekkor észbe kapott, óvatosabb lett, háromszög/karfeszítéseket ügyesen kerülte (ill. bénán próbáltam), sőt, szépen mozgatott, tudta a sweepet, ebből még egy mountot is összehozott, de stabilizálni nem tudta a pozíciókat. volt még egy jó americana próbálkozásom, de kivette a csuklóját a kezemből - mentségemre szolgál, ebben a melegben még gépelés közben is csurog a víz a tenyeremről (is). ennek a meccsnek a vége is baráti ölelésbe fulladt, köszi KPT. :)
ami bosszant kicsit, hogy rengeteg dolog nem jutott eszembe közben mint opció, (pl. omo plata) amin nincs mit csodálkozni, ha egy évben egyszer megyek arra...

a TUF döntő jó volt, a sör hideg, amir és diego egyaránt hozták a meccsüket...
J jó időben érkezett, nem érezte rosszul magát, korán hazajutottunk, sztár...
kérdés hogy rá tudom-e venni végül a UFC nézésre? végül is most már mozogni is szeret... arra a kijelentésre pedig, h nincs értelme ötpercenként más csodaeszközt kézbe fogni, elég lenne egy súly is, már vizionálom a közös Vo2 max edzéseket :)

ha elfelejtetted volna KPT:
a keresett eszköz neve xco, englisül xco-trainer
(hogy még gugliznod se kelljen)

és aki eddig kitartott, bónusz videó:
ervin hakama nélkül

üdv.

2 megjegyzés:

KPT írta...

Hát igazán nincs mit :-), megismételjük még! (Más eredményt tervezek...) Amúgy a KB és a Rammstein jó kombi. További jó izzadást.

babzsak írta...

egész estig csodálkoztam, hogy az edzésedhez Rsteint választottál, de mintha megbeszéltük volna, hogy ETK-n andris mindkettőnket arra hajtott... aztán megnéztem otthon hanggal is... :) megnyomorít ez az iroda, na.