tegnapi

csüt, júli 10.

edzés:
kétkezes swing percenként indul a sorozat, ami a percből marad, pihenő
a terv 20 percig 20 ismétlés (összesen 400)

megvalósult:
20 ismétléssel 10 perc
15 ismétléssel 10 perc
10 ismétléssel 5 perc
(25 perc alatt 400)

az ötletgazda KPT (hadd reagáljak itt egy megjegyzésedre: csak az, hogy a te vasaddal nehezebb, már kifogás? félünk a kihívásoktól, elvtárs? :)), a ha jól emlékszem keddi 28 perc alatt 350 db-jával (ha ven kedve fűzze hozzá, hogy csinálta...), ezt fűszereztem a snatch felkészülés protokolljával, az eredmény fent.

a percenként 20 kemény volt, a 15 kényelmes, a 10 már csak pihenő (mosolyogni azért csak akkor tudtam, amikor befejeztem)
a 10. percben már erősen kikészült az alkarom, de az jutott eszembe, hátha rásegítünk karral alattomosan, nem? a 15-öket tudtam úgy csinálni, hogy mindenre figyeljek - csípőmunka, térd rögzítve, feszítés - és az alkarom kipihente magát közben... (10-eket már csak a tervezett mennyiség miatt tettem hozzá.)

más:
akkor hivatalosan is bejelenthetem, hogy következő kedden valahol (KPT) UFC86 nézés, egy előre megfontolt jitsu edzés után! aki nem kíván edzeni (velünk, mer dolgozik, kendozik, valami), az jöhet persze csak mulatozni is.
ha nem épülök fel, én se megyek...mert:

újranéztem a TUF7 finálét (az első felét), és szemet szúrt több részlet, ami felett elsiklottam, pl. ez a spencer fisher iszonyatos guillotine-t kap, amiben kitart aztán vagy fél percet, egész a menet végéig... és ezzel győz is (megérdemelten). gondolom a szimpátia miatt, iszonyatos nyakfájással ébredtem.
második elméletem a rosszakaróim woodoo mágiája,
harmadik, h a J nélkül töltött este viselt meg így,
negyedik a kalcium hiány.
(bár nem görcsöl, valószínűleg tényleg meghúzódott, eltúrtam éjszaka a párnát...)

a legrosszabb, hogy hiába csempésztem be J kocsijába a kisebbik golyót, hogy a parton is legyen játékom?

na jó hétvégét, üdv.

2 megjegyzés:

KPT írta...

Pont tegnap nyomtam 1 ismétlést a programból: gyakorlat: kétkezes lendítés; 5x30, 4x25, 5x20. A szabály az, hogy végrehajtás+pihi= 2 perc. Babzsák úr kissé leszorította, de majd én is módosítok! Az érdekes az, h tegnap is az alkarom fáradt el, nem a cardio rendszerem. És máris menekülsz? Egy elgémberedett nyakból csak "felépülsz" keddre...

KPT írta...

Ja, még valami: sejthető volt, h Mr. Fisher kibírja, mert nem volt elég az idő, és csak fél guardban volt (szerintem az lerontotta a hatékonyságot), bár húzta az ellenfél rendesen...