trigger happy

a hétvége fő eseménye a hírős legénybúcsú, erre szót nem vesztegetnék...
azért megemlítem, hogy 50%-os részvételem alatt is sikerült a legényt a kora gyermekkorig/magatehetetlenségig visszakísérni... illetve emlékeztetek mindenkit, aki elfelejtette volna a betonon szikrázó bell látványát, ha esetleg el szeretné dobni otthon...

a vasárnap az SMR jegyében telt, tegnap szóban ugye arról tudtam beszámolni, hogy egyrészt kimondottan fárasztó a 3 órás talajtorna (dörzsölni magam a hengerhez), másrészt nem tudom még lesz-e erőm, időm elővenni az ágy alól az eszközt...
mára két fejleményről tudok beszámolni, az egyik az itt-ott megjelent sajgás (mintha egy-egy ponton jól megrúgtak volna (főképp a külső combon)), a másik, hogy az esti edzésen viccből leguggoltam, és míg eddig kb. vízszintesig ment a combom, most a fenék sarokhoz ütközése szabott gátat a mozgásnak... mindenképp hasznos dolog ez, valószínűleg a kripli lábaimnak jót fog tenni...
ráadásul J is jót nevet a viccesebb hempergéseknél...

lyukas ugyan a tenyerem, de itt volt az ideje a snatch felmérésnek... és ugye a jó űrgárdista...
aug. 31. vasárnap
24 kg. Snatch max: 18/28 összesen: 46 (de jobbra már jó!)
24 kg. MP 5/5 - nincs jó helyen a sérülés
24 kg. 1ASwing 30/30, x2
16 kg Halo 20
SMR

érdekesség, hogy balra a 11. snatchnél majdnem hanyatt estem, tipegtem hátra rendesen...
viszont mindkét oldalra van fejlődés, ami jó, és a mértéke is megfelelő... (jobbra a vártnál jobb)
innentől többet nem kísérletezek különböző tenyér védő praktikákkal, maradok a bandázsolásnál... a hét elején az egykezes swingek és highpull-ok váltják ki a snatcheket...
az ismétlésszámokon még agyalok, valószínűleg 16/16 lesz belőle 4x... a következő mérés is bizonytalan...
mindenesetre maradt még öt hét... ebbe egy lazábbat, pihenőset mindenképp be kell még iktatni...

üdv.

ps. megint majdnem elfelejtettem, de úgy tűnik, nem artikuláltam megfelelően, h elvárom az 50 burpee időre végrehajtását mindenkitől! (még robinak is tessék tolmácsolni!) uff!

2 megjegyzés:

KPT írta...

Nem t'om, mér' kell burpee-nek hívni a nüf-öt, szerintem így még viccesebb is. Amúgy másnap szerintem kb. magzatkorig jutottam el, és csak a harmadnapon bántam meg mindent. Melyik Robiról beszélünk?

babzsak írta...

Tihanyi
(tegnap a 4es kis csapat már külön kérte, hadd csinálják... szeretik...)