office

nos, újra munkában
nem, az irodai üldögélésről van szó (nem esik jól), a KB még várat magára...
a napi smr ami részemről megy mostanában...

J az aki a súlyokat mozgatja nálunk :)
megvolt az ismerkedés az új 8 kilóval...
fallal szemben guggolás, dobozra ülés, néhány swing (100), pár TGU súly nélkül...
régen voltunk ETK-en, de nem felejtett semmit!

mondom hogy érdemes elmenni...
szeptember 20. a következő dátum, jelentkezzetek be!
T majdnem felmentést kapott, hisz állítólag letörték a kezét aikidón, mégis gyanús kicsit a ma reggeli hívás, falat mászni meg tud? hogy is van ez?

27.-e meg a következő feladvány: hard style szabadtéri
ide is tessék mindenkinek bejelentkezni (gondolok itt KPT-re főleg, meg magamra...)

...

szeretnél fogyni/hízni, erősödni, stb.
vettél egy bellt, csodás - jó úton vagy...
szép gömbölyű forma, dísze a lakásnak persze, de ha csak az ajtót támasztani kell, inkább adok neked egy azonos súlyú tervdoksit, az is fog annyi port, a súlyzódat meg add oda valakinek aki használná is!

tudom, hogy magasan képzett sportszakember vagy - hisz egy iskolát végeztünk :), de hogy ne edz, mert hosszabb távon nem tudod még mi lesz...
mind tudjuk, hogy ezek csak olcsó kifogások részedről, de én meg ekkora geci vagyok, hogy ha sírsz nekem, rögtön megy a netre... értve vagyok?

semmi komoly, csak jól esett dühöngeni rajta kicsit...
tényleg nem akarom hallani, szar a rendszer, mert ivánkán se segített...
szóval munkára!

üdv.

2 megjegyzés:

KPT írta...

27-én találkozunk. Asszem, csak 16-ost vinnék, hogy bírjam is.(-:

babzsak írta...

értettem ;)

a nyersségért pedig elnézést... T és I egyaránt kihúzta a gyufát ezzel a visga üggyel... de már elmúlt