7vége

nos, kimondottan kellemesen telt, ki nem tettem a lábam a meleg lakásból (lehet persze erre köpködni), csak a bell meg bambulás a képernyőre...
teljesen persze nem vágtam el magam a külvilágtól, a több fronton bekövetkezett áttörések mindegyikének örülünk... Tancynak is, Ivánnak is...

szept. 20. szombat

5x 10/10 HighPull 16 kg
5x 1-3 létra C&P 24 kg
(30/30 C&P összesen)

J sem volt rest, kicsikartam belőle az 5x 1/1 TörökFelülést (nemszereti), és belecsapott 150 swingbe (20-asával és szereti :)), ebből 40 db. egykezes volt... kimondottan vissza kell fogni néha...

szept. 21. vasárnap

32 2Aswing 24 kg
16/16 1Aswing 24 kg
2x 16/16 HighPull 24 kg
3x 1/1 Press 32 kg
16 2Aswing 32 kg
8/8 MP 24 kg

ez tartott épp 30 percet (persze előtte bemelegítés +15 perc)
balra azért a 32 kiló csak erősen megindítva megy ki...
mindkét nap csináltam még smr-t...

nos mitagadás, érzem a derekam... a csütörtök + szombati C&P-től meg az egész hátam... a HighPull-ok még hozzátették a vállam, szóval kösz jól vagyok :)
de tényleg, messze nem jó még a derekam, de bemelegedve semmi gond vele, ültömben (irodában) érzem, meg este, reggel... ez van...

bájos segítőm azonban vállalta, hogy több alkalommal átken a csodakrémekkel, és ugye ennyit megér az a kis fájdalom :)

üdv.

2 megjegyzés:

KPT írta...

Tancy hol tört át, és mit?:-) Szemmel láthatólag a fizikális problémákat könnyebben kezelik a srácok, mint a pszichéseket. Ezzel én is így v'ok.

babzsak írta...

beszélj Tvel, hátha kiderül... :)