túl sokat, túl gyorsan

nos, az én hibám...

szept. 6. szombat

a bemelegítés közben a csütörtökről elmaradt push ups teszt: 52 db.
további javulás, nem igazán meglepő...
(egyhuzamban, felső pozícióban rövid szuszogással 30, 40, 45 után...)
régi adatok teszt címkéknél...

16/16 snatch x4, 24 kg
smr

az első körben 13 fölé menni, és az utolsó körnek nekiállni nagyon nehezemre esett...
olyannyira, hogy az utolsó körben meg is húztam az eddigre túlhűlt derekam...

erre a napra két edzést terveztem, de későn jutottam az elsőhöz, így nem fért bele még egy

szept. 7. vasárnap

16/16 snatch x3, 24 kg
8/8 MP x2, 24 kg

negyedik kör előtt jelzett a tenyerem, elég... és most hallgattam rá...
annak ellenére, hogy simán végigcsináltam a programot, kihűlve egye jobban sajgott a derekam, aztán este már alig bírtam kimászni a kocsiból, reggelre meg mint a hátára fordított teknősbéka...

jelenleg döglés, minden további bizonytalan...
a mára tervezett nyomások elmaradnak, és csodában nem reménykedve a csütörtöki snatch továbblépés is... (könnyen elképzelhető, hogy a képzés is ugrott )

hiába dolgoztam ki a sikeres snatch teszthez vezető utat, nem bírtam tartani a lépést...

üdv.

2 megjegyzés:

KPT írta...

Részvétem! Komolyan,t'om, milyen, te meg még magasabb is vagy, talán az is számít. Dolobene, flector, fastum krémek, a "csodakeverék" meg a fentiek egyike Richtofittal. Az vhogy bemelegíti a sérült izmot, és jobban felszívódik a cucc. Nincs még veszve semmi, nyugi!

Ritchy írta...

Jobbulást!
Még van három hét, addig kipihened, és izomból megcsinálod a tesztet! Amikor ott leszel, már a hangulat is add bónusz-erőt. :) Vedd úgy, hogy egy hosszabb rápihenő szakaszt iktatsz be, hogy teljesen frissen, és erősen jelenj meg. Az elvégzett munka nem vész kárba.

Ricsi