week 13

márc. 24. kedd

TGU variációk
szűken 1/1 - 8, 12, 24kg
BUP 1/1 x5, 8kg (ebbe bele kellett jönni...)

BUP Clean 12kg, 8 ism. x 4 kör

15 2ASwing x5
(bal kéz 24kg, jobb kéz 20kg)
(vagy még aszimmetrikusabb terhelést Feri úr?)

márc. 25. szerda

aikidó edzés végére mindenki nagy örömére befért még:
20 térd a könyökhöz
10 nyalóka :)
15 guggolás
x5 kör

nekem meg pluszban:
5/5 x2 és 8/5 x4 BUP Clean 16kg

márc. 26. csütörtök:

délelőtti BJJ...

ezzel letudtam a könnyű blokkot, és mivel ma nem jutottam le edzésre ez pihenőnap lett...
holnap délelőtt ETK, ha már magatoktól nem mentek, jó példával járok elől...
ehhez szorosan kapcsolódva (a jó példa és a dátum okán): 60 perc

még ebbe a hónapba be kellene férnie egy közepes és kemény körnek, de könnyen lehet, hogy a valóság felbomló szövedéke ezt végképp ellehetetleníti... (szóval kevés az idő...)
áprilistól pedig új időszámítás kezdődik... (legalábbis edzésrend...)

a hétvégi híradásból kimaradt, hogy megnéztem egy kellemes dokumentumfilmet Mark Kerr-ről, nagyon jó volt, aki kicsit is érdeklődik az mma iránt feltétlenül nézze meg...
de vigyázat! ez a film nem csak játék és mese...

jó hétvégét, pacsi

2 megjegyzés:

Unknown írta...

A.A.!

Lehet az aszimmetrikusabb is! A nyalóka az, meg milyen gyakorlat? Nem jöttem rá, de könnyesre röhögtem magam.... :D

Feri úr

babzsak írta...

Ferenc mester!

kipróbáltam a 24/12-t is, fincsi...
esetleg el tudnám még jobban tolni az arányokat, ha egykezeseket csinálnék, hm?

a nyalóka a köznyelvben talán fagyi, de szerintem jól jön a név generálta vidámság, még ha villámgyorsan lefagy is az arcokról...

szóval: fagyi, és a teljes gyakorlatsor, csak más arányokkal...

üdv.