heti KB

az elmúlt héten belekezdtem (inkább csak kóstoltam) a tervszerű edzésbe... meglehetősen gyenge formát mutattam, ráadásul ez alkalommal saját korábbi teljesítményeimhez képest is...

márc. 9. hétfő

aikidó (résztvevőként :)) után:
5/3 BUP Clean 16kg x 5 (balra a több)
50 H2H Clean 16kg x 2

márc. 10. kedd

reggeli bjj edzés Maxnál...
ahol 80 kilósnak becsültek (erőszintem alapján), pedig inkább 90 az...
a 3. bunyóban pedig side kontroll pozícióból elengedett a partner, mert érezte hogy fulladozom...
elég jól szétkopogtattak a srácok, öröm látni, hogy aki edz, bizony fejlődik is szépen...

estére becsúszott egy születésnapi buli, így egy napot csúszott a KB terv, ráadásul azóta se tudtam kialudni magam... viszont sofőrként legalább inni nem kellett :) (csak hajnali 3ig kicsit unalmas egyedül józanként...)

márc. 11. szerda

aikidó edzésvezetés (és közben)
1/1 szakaszos TGU 16kg, x 4 közte 10 perc pihenő
6 lépés fel (könyökre, tenyérre, hidalás, térdelés, féltérdre emelkedés, felállás) minden szakasz után vissza kiinduló pozícióba, a súly végig fent, azonos elv szerint 4 lépésben le...
egy-egy ilyen ismétlés kitartott épp a biztonságosság határáig...

éjszakába nyúlóan megnéztük még a Watchmen mozit, hááát nekem jó volt, de alaposan kiherélték a képregényt... sok kis utalás, rejtett tartalom veszett el a vásznon... közepes lett...
(J kedvesen végigszenvedte velem,van némi fogalmam mit érezhet, aki nem ismeri az eredetit)

márc. 12. csütörtök

15 deadlift 24 kg
8/8 1ARow 8 kg
x 5 kör

15/15 VO2max jellegű gyakorlat, Snatch 12 kg 20 kör, 7 ismétlés
(felmérés nélkül, egy nem járatos súllyal... J meg is kérdezte közben, ez nem ciki? - de az - válaszoltam...)

ma pihenő nap...

eddig nem volt otthon mérlegünk, most beszereztem egyet (TV továbbra sincs tervben...)
ma reggeli eredmények: 89.2kg, 20,8% testzsír
(ezeket a reggeli méréseket fogom tartani, hiszen este 91kg és 22,1%-ot mutatott :D, valójában a lényeg, hogy a méréseket rendre azonos időpontban végezzük, mert egy napon belül is szépen változhatnak az értékek...)

kacérkodom a gondolattal, hogy őszre 84 kiló alá kerüljek (akár gi-ben :)), de ez az izomtömeg elvesztése nélkül 15-16%os testzsírt jelentene, amit elég kemény célnak érzek...
(lehet, hogy reálisabb lenne egy izmos 88 kilót belőni...)

emlékeim szerint:
az RKC képzés idején 88 kilóval mérlegeltem (előtte hetekig nem edzettem), itt a blogon meg most azt olvastam, hogy november 18.án 85 kilót is mértem már...
a VO2maxról meg annyit, hogy levelibéka koromban csináltam a 7 ismétlést, de a 16-ossal... érdemes csekkolni Gabi aktuális eredményeit összehasonlításképp...

meg Iván új szerzeményét is megcsodálhatjátok...

jó hétvégét
pacsi.

UPDATE:

szombaton szeminárium a HardStyle csoport szervezésében!
(elfelejtettem, mert már megint nem leszek ott... mindenki menjenek!)

3 megjegyzés:

Marinov Iván írta...

Hehe, koszonom, hogy linkeltel :)
Merleghez gratula, mar en is gyujtok ra!

Ha mar a honlapomon jartok, plz adblock nelkul, es kattintsatok :)
koszonom, az eddigi sok kattintast! mar atleptem a 2 dollaros alomhatart!

babzsak írta...

igazán nincs mit!
ezek szerint már összekattintottam neked az 1/10ét...
mellesleg tudjuk, hogy nem a testzsír% teszi az embert... és még csak nem is a tömeg...
pacsi

KPT írta...

Gőzöm sincs mi teszi az embert (tippjeim azért lennének), viszont az biztos, h a rendszerbe szedett edzésmunka jóval hatékonyabb. Welcome to the field (again)!