weekend 10

pénteken két hét kihagyás után benéztem aikidóra, így a KB munka elmaradt, de azt hiszem egy egyszerű 50 burpee kiváltotta a napi penzumot és ráadásul mindenkinek könnyeket csalt a szemébe... hiába, hiányoztam nagyon...

márc. 7. szombat

hasprés + nyomás 16kg
felhomorítás
Swing&Squat (1/1) 16kg
21+15+7 ismétlések, kb. 20'

vasárnap pihenő a képernyő előtt (+smr), hiszen ha hétvége, akkor UFC! (vagy legalábbis majdnem...)
különösen érdekesnek a beharangozó műsort találtam (bepillantás az edzésmunkába!)... a főmérkőzések négy résztvevőjéből kettőnél kettlebelles vágóképeket is kiszúrtam... (halkan mondom, hogy mindketten kikaptak :))

SPOILER
Rampage hozta a meccset - ahogy elvártuk tőle - és így megnyílt az út az övmeccs, a Rampage/Rashad mérkőzéshez... (és Frank Mir sérülése miatt ez akár a 98as számú gálán összejöhet)...
Carwin győzelme engem is letaglózott, nem csak Gonzaga-t...
Matt Hamil pedig nagy kedvencem (ő az akit nem különösebben zavarnak össze a bekiabálások), megint csak felvillantotta birkózó tudását, de erre a dirty boxing dologra koncentrált, ám van fejlődés, a bunyó alatt rúgott is egyet :D...
SPOILER

ha igazak a hírek, áprilistól műsoron a TUF 9. évad, erre sem kell már olyan sokat várni...
a magam részéről addig próbálkozom a rehabilitációs edzéseim periodizálásával, és lelkesen olvasgatom Mark Rippetoe lenyűgöző írásait...

pacsi.

3 megjegyzés:

KPT írta...

Matt "The Hammer" Hamil...Mindig úgy marad előttem a srác, ahogy megkérdezi a TUF-ban: most akkor milyen földrevitelt akartok? Egykezesből van 7... Ezek után boxolásra átállni... Namindegy.

babzsak írta...

az évad legjobbja volt (szerintem), nagy kár azért a sérülésért... viszont van azért logika abban amit csinál, a kiváló földharc ismereteit kiegészíti állóharc elemekkel... (érthető, hogy nem bjj-t tanul, ha egyszer már ennyire jó lent) szerintem ez még a bábállapot nála, meglátjuk lesz e pillangó... (ha megnézted a mostani meccsét, ígéretes)

babzsak írta...

ja, nem Rampage lesz a kihívó májusban, Lyoto Machida mérkőzik Evans-szel...