week 12

kicsit elhanyagoltam az írást, de az előző poszt volt olyan jó, hogy kihúzzátok vele mostanáig, ugye? kivételesen a munka nem maradt el...

a kedd teljes pihenőnap lett, hiába hozott Iván tíz percre swinges hangulatba...
szerda estére egy aikidó jutott (már megint résztvevőként...)

márc. 19. csütörtök

reggeli BJJ Maxnál... továbbra is egyoldalú a mérleg... (nem várok mást, csak mesélem...)
kicsit jobbnak éreztem az erőnlétem, végigment 3 bunyó pihenő nélkül... (hányinger azért volt a végén bőven)
a maradandó élményt a kitörés-letérdelés, törpejárás, békaügetés körök hozták még a bemelegítés végén; a szorgos SMR ellenére, még a mai napig komoly fájdalom él a combomban... (4. napja!)

márc. 20 péntek

10/10 floorpress 16kg, és
10 push-ups - 3 kör extra bemelegítés a vállra

20 pull-over&push 16kg x5 (eddig hasprés és nyomás néven :))

3/3 TGU 16kg x3 (egyszerre a 3 karonként)

10/10 1ASwing 16kg, 100 ismétlés egyben x4 (össz. 400)
5. perc: 188, 10. perc: 373
a második öt percben már szégyenletes engedményeket tettem magamnak, legközelebb referencia magassággal és 24 kilóval dolgozom...

1ó 10p körül lett vége, de már a swing előtt éreztem, hogy most megvolt a szükséges mennyiség...

márc. 21. szombat

(1-5) BUP Clean létra 8kg
(1-5) x6 BUP Clean létra 12kg

1 óra pihenő

15/15 VO2max 12kg, 7 ism., 80 kör
40 perc, 560 ismétlés

márc. 22. vasárnap

jitsu Imivel... erős elfáradásig...

csütörtöktől vasárnapig egyfolytában ettem, de rengeteget... valahogy kívánta a szervezetem :) viszont nem mellékesen lement az erős blokk, és sikerült teljesíteni a célszámokat... ma teljes pihenés, majd újrakezdődik a kéthetes ciklus...

aikidós háttérrel rendelkezők számára egy kis csemege: Roy Dean bjj! videó
az első mozdulatok... izgi mi?

pacsi.

2 megjegyzés:

KPT írta...

Hmm, és nem csak a meghajlásig van hasonlóság!:-) Edzésmunkával kapcsolatban: szerinted van értelme ennek a sok BUP-nak? Nem lenne hatékonyabb eggyel nagyobb súllyal, tenzióra nagyon koncentrálva? Csak hogy kukacoskodjak egy kicsit, és hogy megmutassam, hogy figyelek...

babzsak írta...

Feri mondta: BUP!
hülye lennék nem hallgatni rá...
ő is erőltetné a valamivel nagyobb súlyt, de kénytelen vagyok mélyről építkezni, mert épp ott vagyok... :)
(azért más az a BUP próbáld ki!)
mi újság a te edzéseiddel? nem hallok róla mostanság...