eggyel feljebb

szerdán nem volt alkalmam edzeni, de tegnap felcsempésztem a lakásba a 24es súlyt... (most kiderül, J figyelmesen olvas-e :))

márc. 5. csüt.

5 perc török felülés - egyesével - 24 kg
5 perc TGU - egyesével - 24 kg
5 perc török felülés - csak bal oldalra 4 x 5 ismétlés - 24 kg

20 H2H Clean 16 kiló, csak kipróbálás szinten...
(egyszer csináltam már anno Péter RKC felkészítőjén)

a szokásos Halo-kat egy ideje 8 kilóval csináltam, most a 16ot elég soknak éreztem...
nem beszélve a 24ről, amit december óta most mozgatok először... (legyen elég annyi, hogy az első ismétléseknél azt hittem, könyökből letörik a kezem...) rendesen elszoktam ettől a súlytól...

a vállam javul, de a fájdalom még megvan...

hétvégén UFC Rampage-dzsel, meg mozikban az év egyik legjobban várt filmje - tessék megnézni a Watchmen-t... és a végére még egy régi de jó:
míóta gyúrok, kicsit egysíkú az étkezésem: nem eszek mást, csak fehérjét, szénhidrátot meg zsírt...

jó hétvégét.

2 megjegyzés:

KPT írta...

Ön látta már? A WM-t, nem a 24-es súlyt...:-) És teccett?

babzsak írta...

Iván már szervezi a közös programot...