március vége...

meghatározó élményem ez alkalommal a szombati ETK volt...
találkoztam pl. számos RKC instruktorral (5+1), és bár udvariasan nem javítottak ki, valahogy mégis úgy érzem, javult a technikám... érdekes volt látni, ők hogy dolgoznak (legalább részben), és hogy mennyire mély nyomot hagyott bennük az FMS képzés... (én is, én is, akarok...)
szóval ez egy jó és hasznos program, tessék látogatni! (munkanaphoz képest elég sokan voltak is... ennyien olvasnának? :))

a szigorúan vett edzés blokk 20/10-es 2ASwing tabata volt, igaz 'csak' 4 perc, de ez legtöbbünknek elég is volt... 16 kilóval a 8 körbe nekem 119 ismétlés fért most bele...
(az első perc után teljesen lesavasodott az alkarom, az izzadás meg 'lemaradt' és már csak hasonfekve kezdett fröcskölni a homlokomról a verejték... nem kezdtem igazán optimális fordulatszámról...)

késöbb még Péterrel is váltottunk pár szót, ez mindig élmény...
(várom a pipás RW videót... nagyon...)

márc. 29. vasárnap

1/1 TGU variációk:
8 kg szűken, BUP, 12 kg szűken, BUP, 24 kg normál
(és még néhány BUP felállás 12-essel, de rendre 'bedőlt' lefelé...)

hasprés és nyomás 12kg
felhomorítás
guggolás 24kg (minden körben 7ével bontva)
x3 kör: 21, 15, 7 ismétlés, 11'53" (két hete ugyanez 14'01" volt)

20 Swing - 24 és 12 kiló x5 (bal kézben a nehezebb súlyzó)

a guggolások és a nehéz swingek is megemelték a pulzusom rendesen...
összesen 1 óra 10 perc (bemelegítéssel, levezetéssel)

márc. 30. hétfő

5 perc TGU 24 kg 1/1 x3
5 perc pihenő
x3 kör

minimális windmill gyakorlás (ez Cs.Feri hatása lesz...)

a 24 kilós TGU baromi nehezen megy mostanság... ősszel ez sokkal-sokkal könnyebb volt... hiába ritkán használom ezt a súlyt... (két hete is épp ilyen nehezen ment...)

márc. 31. kedd

Good Morning Stretch 12 kg
Windmill 5/5 üresen, 8 kg, 12 kg

15/15 VO2max 12kg, 7 ism., 60 kör (30')
(ebbe a 20. perc körül belerecsegett a vállam, de ott már minek hagytam volna abba nem igaz?
nem jött semmi fájdalom, hát végigcsináltam, ez megint rengeteget kivett belőlem...)

ma pihenőnap van, esetleg egy kis baráti edzegetés este (na meg aikidó is)

tegnap igazán nem volt kedvem az edzéshez, mosogatáshoz, élethez, de az épp aktív blogélet csak rávitt a dologra... kérdezték már tőlem, minek írogatok, nem volt jó válaszom, de ti nyugodtan mondhatjátok, hogy engem motiváltok... köszönet tehát a kalapácslakk testvériségnek!

szép tavaszt, pacsi!

1 megjegyzés:

KPT írta...

Hali. Szerintem nagyon király volt a szerdai menet. Mondjuk, foci után kicsit extrémnek éreztem, de sebaj. Gondolom, az érzelmi viharok is elhalnak, oszt' tol6juuk! Vasárnap, kedd, szerda, csütörtök...Ha túlélem a hetet, kimászok a saját, de nem kicsi gödrömből.