week 18 aka. minden baj(nok) legyőzhető

egy hosszabb bejegyzést szenteltem volna a legutóbbi kötözésnek, de pár nap alatt magamhoz tértem a sokkból... legyen elég annyi, hogy a megadott időponthoz képest 5! órát vártam még...
sebaj, gyógyulok...

fontosabb hír mára azonban, hogy kedves (és legrégebbi) "áldozatom" hívott ma, és igen szép eredményekről számolt be... szerintem senkinek sem kell ecsetelnem milyen jól is esett ez nekem... (a hájjal kenegetés mond valamit?) innen köszönöm dietetikusunk segítségét is!

felbuzdulva a törés állítólagos szép gyógyulásán, (én ugyan nem érzek változást) heti kétszer óvatosan, de súlyt ragadok... (egykezes súlyzó ez, nemigaz?)

ennek megfelelően:

ápr. 26. vasárnap

10 guggolás x5
10 swing, 5 squat x2 8kg, x2 12kg (tehát 4 kör)
10 swing, 5 squat x5 24kg

ennyi fért bele az időbe, de elég is volt... a 9 clean elég volt, hogy letépje a bőrt a tenyeremről... :)
erre a napra esett még egy kis kirándulás, és egy hatalmas grillparty, ami szavamra mondom, megérte a fagyhalált... :)

ápr. 28. kedd

10 swing, 5 kitörés x5, 12kg
két perc pihenő, majd az egész még 5x

összesen 300 swing és 150 kitörés 30 perc alatt... a fogásom elég nehezen tűrte a dolgot...
a 4 kör végén, a 20. percben finoman fogalmazva: nehéz pillanatokat éltem meg...

természetesen a súly jellemzően a bal kezemben van (ritkán meg a földön... :))
3 végtaggal néhány gyakorlat kiesik, másokat a még gyengélkedő bal vállam negál...
keresztbefeszítés sem jöhet szóba, a lábak maradnak leginkább, heti 2x ez bele is fér...

legjobbakat, pacsi
és végül csak sikerült beszúrnom:
Power to You, Chuck!

5 megjegyzés:

KPT írta...

Oké, hogy jobb kézzel nem megy, de a lábadra miért nem akaszthatod? Vagy szoríthatnád a fogad közé is... Sajnos -szerintem- a képen látható úriember már leszálló ágban van. Látlak vasárnap! - Vedd nyugodtan fenyegetésnek.

babzsak írta...

a hawaii kempos már túl van a leszálló ágon, ennek kapcsán is került ki a kép... na meg a korlát dekorációja miatt...
(UFC All Access - említést sem tesznek a bellről, a kezében sem látni, lehet h csak véletlenül ült oda a vágókép kedvéért...)
a vasárnapi időpont holnap születik?

babzsak írta...

ja, és nem tudsz nekem ártani!
(és a láncot se felejtsd!)

KPT írta...

Nyilván viszek valami szuperfegyvert! :-) A végső időpontunk 10 óra, ha Nektek megfelel.

KPT írta...

Hohó! Filmrovatunkban: http://www.dailymotion.com/huntforgollum
Mellesleg igen kiváló KB-ezgetést nyomtunk tegnap, sajnos a jitsu kicsit (partner)hiányt szenvedett.