NewAge

új hatások érvényesülnek mostanában, ezek nem mind hajtanak a rendszeres blogolás felé

legjelentősebbként J külföldi tartózkodását emelném ki, gyorsan bebizonyosodott, életképtelen vagyok egyedül... :)
legalábbis nem ugrálok sokat mostanában...

a múlt hetünk még elég sűrű volt, egyik búcsúztatásból csúszva a másikba... jártunk pl. egy Snétberger koncerten és ha minden igaz, Richard Bona fellép még a hónapban, érdemes megnézni a srácot, fantasztikus... na, de azóta leültem rendesen...

persze elindult a közös edzés, minden zsírtészta, aka. nagyon elégedett vagyok...
de ezenkívül nemigen mozdultam ki itthonról... szerencsére maradt itthon is súlyzó, volt hogy beleakadtam...

május 5. kedd

3 Squat/perc x20, 24kg
leg mátrix 2'41"

sok első ismétlést akartam, ellenőrizni - javítani a technikát, így kis ismétlésszámot választottam és relatív nagy pihenőidőt... a leg mátrix meg... na igen, akinek tudom, elsütöm mostanában, mindenki szereti... (van valami halk morgás mindig, de elég rossz a hallásom sajnos...)

jövő héten talán megszabadulok a gipsztől, remélem lassan munkába is tudok állni, de addig marad a punnyadás... képernyőbámulás... (sajna nem tudom kihasználni, hogy van időm...)

búcsúzóul egy link a földharcot kedvelőknek, ill. egy kép a mai mezőnyből: Afro Samurai a világ legcoolabb (és talán legjobb) animált harcosa... figyelem a látszat csal! nem gyerekmese! (ha valaki 21 év alatt ismeri a filmet és tetszik neki, a felelős szülő beszélgessen el vele komolyan...)

pacsi.

4 megjegyzés:

KPT írta...

Szerintem az animék java 15-16 évtől felfele nyugodtan mehet...Amúgy a link nem működik (vagy rosszul), de azért Mrs(?) Fujiit megnéztem, érdemes!

babzsak írta...

nem is attól tartok, hogy néhány darabora szelt emberrel nem bírkóznak meg, inkább csak a mögöttes tartalmakat nem hiszem, hogy értik... anélkül meg minek nézni?
ez a Fuji lány meg elég terminátoros tényleg... makulátlan mérleg, 17 győzelem... nagyon megy neki a karfeszítés...

KPT írta...

Nem szívesen, de emlékeztetnélek, hogy bizony edzel! - És nem jegyzed be. Meg biztos történnek Veled más dolgok is, (túl) személyes élmények, stb. Leül a blog!!!

babzsak írta...

dolgozom az ügyön
komolyan