A Birodalom visszavág - Bécs II.

ezen a hétvégén megint Bécsben éreztem jól magam, ez alkalommal heverészés a Stadtparkban - borozgatással, múzeumnak pedig (a nyitvatartások kegyetlen játéka miatt) a Naturhistorisches Museum...
mindenképp érdekes volt, de azért - érzékeny lelkek lévén - ennyi kitömött állat rendesem megfeküdte a gyomrunkat... (vagy a papírdobozos kínai volt az ok?)

feltétlenül meg kell említenem a szállás csodás ívű rácsos tartós födémszerkezetét - mert bár egy bell fogantyúját a drótok miatt még nem tudom megfogni - a melléktartó 5 cm átmérője épp alkalmas volt egy kis húzódzkodásra... próbálkoztam is serényen...

nem ment valami fényesen, hiába lenne könnyebb feladat ez mint egy éve... ugyanis a mai mérlegelés 84,6 kilót mutatott, 17,6 %os testzsírral... két hónappal ezelőtt 88,5 kg és 20,2%
szabadalmaztatnom kéne diétaként a jobbik kéz törését?

megszabadultam a gipsztől, szinte első dolgom volt a kék hengerre vetni magam, de sajna még nem tudom megtartani magam a jobb tenyeremen, így ez még várat magára... akit viszont ilyen apróságok nem hátráltatnak, elmélkedhet a fájdalom természetéről június 13.án itt...

a vámház mögött, a Gönczy utca 2. szám - posta - alatt, június 4.étől szerény személyem vezetésével kettlebell edzések indulnak... és hogy mire az a nagy szerénység, kiderül Horász úr felmagasztalásából... (tehát van pozitív visszajelzés is - lesz akinek meglepetést okoz majd a sötét oldalam.... :D)

mai záró gondolatnak pedig a sikeres RKC konferencia (és a csoport folyamatos szervezése) kapcsán: sokszor kifejezzük örömünk, hogy az RKC körökön belül egymás sikerei inkább motiválnak bennünket, mintsem irigységet szülnének (ami azért jellemző emberi tulajdonság és a legtöbbünk még ember...), de könnyű a dolgunk, mert egész pontos képünk van, hogy egy-egy siker (pistol, snatch teszt, rendezvény szervezés) mögött mekkora a befektetett munka...

egyszóval könnyű nekünk...

pacsi

4 megjegyzés:

Papucs orrán Pamutbojt írta...

A NaturHistorisches Museumban a büfében ettük a legjobb császárzsemlét, melegen, bécsi virslivel, frissen reszelt tormával...ugyanis, ha oda Rahel beszabadul, egy álló nap.

Hogy tetszett a kígyós rész? és a madártojások?

KPT írta...

Szerintem ott az őskori rész a legjobb. (bár nem kajáltam, de a mamutot megsimogattam :-).) Vmelyik vasárnap nem nyomjuk?

babzsak írta...

valóban az evés volt a fő projekt, de ezt a büfét kihagytuk...

tartottam édes kis gabonasiklót egy időben (nyílméregbéka helyett kaptam), de nem vagyok hüllő rajongó igazán...

nekem leginkább a 3D képek tetszettek, a mikroszkópok közé rejtve...

határozottan elégedett vagyok a jelenkori flórával és faunával, nem hiányoznak az óriásgyíkok meg rovarok... brrr...

holnap megpróbálom kiszedetni a vasakat, remélem heteken belül ép leszek, addigra viszont már szombatok lesznek...

persze ráérek a jelenlétemmel emelni az alkalom fényét, a többi Imin múlik...

Papucs orrán Pamutbojt írta...

alkaLom fénye helyett alkaRom fényét olvastam.na, akkor ezennel jó éjt! azért a kígyók se rosszak...:-)meg a Mamut is tuti.