Egy hétvége a Császárvárosban, egy másik Szentendrén

valóban elmaradoztam az írással, de az edzésmennyiség nem is érdemel több bejegyzést
gyorsan összefoglalva: heti 2-3 alkalommal 50-100 swing ennyi, nem több (24 kilóval)

az viszont igaz, hogy így is zajlik az élet, két hete az osztrák fővárosban jártam, ahol bár az idő nagy részét a Burggartenben heverve - sörözgetve töltöttük, jutott időnk egy-egy múzeumra is...
kedvenceim, Schiele a Leopoldból:


és egy Picasso az Albertinából:


de hát az élet nem csak játék és mese, jött is a törés hazatértemkor, a megbeszélt időben ugyanis mégsem szedték le a gipszet, sőt a drótok hónapokig benntartásával is fenyegettek (boldog végkifejlet alább)

a jobb hétköznapok a csoport korbácsolásával telnek - ez épp oly jólesik aikido és kettlebell kapcsán is (mármint nekik, persze, nekik a jó!)
kettlebell fronton a kemény edzegetésből lassan már átcsapunk a laza edzésbe...

a múlt hétvége jelentős eseménye a nagy hazai RKC találkozó volt, és igen kiváló mulatság mondhatom... beszámoló itt, ott

a hétvége programja megint Bécs lesz, közben várjuk a szombati kakasviadalt is - videó! - ami igazán csak kellő tájékozottsággal vicces, de úgy nagyon...
(nem bírom nem kitenni... nézd meg még egyszer KPT)

majd el felejtettem...
ma gipsz ex, drótok ki június 10. én (igen már két kézzel gépelek)

vasárnap még legyintettem Ádámra amikor megjegyezte, ez most odatesz a fogáserősségnek - hisz az nekem sose volt... de neki lett igaza... természetesen... viszont ha már Hozd mozgásba a családot! (ez volt vasárnap) - ne felejtsétek el privát megkérdezni a terminátor, pálcikaember és a két hobbit történetét - jó lesz nagyon :D

tehát jobb csukló és hüvelykujj ízületi mozgástartomány nulla és még fájok is nagyon...
különösen amikor meg akarom mutatni a Halo-t, hisz már nincs gipsz rajtam...

üdv. pacsi

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Hirdetés: kísérleti nyúl jelentkezését várjuk. Feltétel: nemrégen levett gipsz a mellső végtagról, ízületi mozgásbeszűkülés és némi drót(kerítés). Jelige: Itt a tapasz, hol a tapasz!?

babzsak írta...

hm, jelen?

KPT írta...

Na jó, megnézem a kedvedért...:-)

Papucs orrán Pamutbojt írta...

SHCHIELE??????????????????
na ne már.bekancsalítok.

Papucs orrán Pamutbojt írta...

Annyira, hogy egy H-val többet írtam.