Tavaszünnep

van ma, meg heti frissítés... amolyan Albi Update...

sűrű volt a hétvége, van mit mesélni...
pénteken hajnalban kezdtem a balesetin, megpróbáltam kiszedetni a drótokat (az egyik ugyanis kimászott a bőr alól...) természetesen meg tudtak győzni, hogy azért a másikat bennhagyják....
(ez röpke 5 és fél óra alatt lezajlott)

gyors találkozó Feri Ősmágussal - tapasz-talat csere... miegymás...
a csukló (gondolom a gipsz viseléséből fakadó) beszűkült mozgástartományára, és fájdalmas véghelyzetére nézett rá... már helyben sokat javult a helyzet (bátrabban használtam a kezem), de mára teljes a mozgás, a kezelt irányban nincs fájdalom, így ma már próbálgattam a szárnyaim a hengeren, sőt...

J mindenki nagy örömére hazatért külhonból (2 napra :(), mentünk jobbra-balra, de volt idő leellenőrizni a konyháját... így a két nap alatt annyit ettem, mint az elmúlt két hétben... ha végre hazajön, másodpercek alatt 95 kiló leszek megint... de ennyit megér... :)

a fenti két jelenségből (javuló kéz és bűntudat a zabálásból) egyenesen következett ma egy kis mozgás... gyakorlás jelleggel: elemelések, guggolások, kitörések előre-hátra (taktikai jelleggel is, nyami!) testsúllyal illetve a 24essel két kézben vagy tartóban... (+balkezes swing) egy órában...

jövő héten indul az új csoport, bőszen szervezkedem... a teremben csütörtökön jártam, kiváló munkát végeztek a srácok... jó a klíma... minden szuper...

most pedig még vár rám egy kis zöld lötty, meg egy kis SMR!

pacsi.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Örülök, hogy javult a kezed! Hamarosan visszatér belé az élet, meglátod! :)
F.Ő. :)

Bajzáth Attila írta...

Feri az ősmágus :D. Jó!!!

babzsak írta...

én is örülök! :D

nos, Feri úgy húzza elő egyre az újabb és újabb trükköket a cilinderből, h biztos vagyok benne, lépett pár szintet mostanában, nem egyszerű varázslócska immár...

ennek kapcsán:
örömhír az SMR-rel élőknek, ugyan Fő azt ígérte, mindig nagyon fog fájni, azért hozzá lehet szokni...
gondolom ezt két hónap kihagyás után, hisz most megint a poklok pokla a hempergés... mintha először csinálnám...

a zöld löttyről meg: ez az a termék, amit nem az ízével próbálnak eladni... (ami bennem bizalmat ébreszt, de nem finom...)

üsv.

KPT írta...

Train a Hulk, drink "zöld lötty". Nomen est omen... :-)