the Comeback

Sat. June 13. Lanxess Arena - Cologne, Germany (only in pay-per-view)

(egyre inkább bajban vagyok a bejegyzéscímekkel, ennek a kezdeménynek még péntekre utaló címe volt a múlt héten :) - persze nem ez az oka a ritkuló bejegyzéseknek...)

szóval KPT! miért nem jutott eszünkbe, hogy az első öreg kontinensen tartott mókára elmenjünk? a Balatontól sem lehet messzebb, mint Budapestről...

a nagy hallgatás mellett hangyaszorgalommal ügyködöm a háttérben, szerencsére van is progresszió majd minden téren... (hol nincs? mondom gyorsan, még mindig van drót a kezemben, ez nem jó... a 10.ére meghirdetett "műtét" csúful elmaradt, következő kísérlet 26.án!)

két hete nem jegyeztem fel az eseményeket, de nagy változás nincs... J továbbra is külhonban...
na jó, elindult a csoportos edzés, ezzel járt azért némi felfordulás... (75%ig kész terem, végtelen egyeztetések mindenkivel...) természetesen nincs okom panaszra, ahogy ígértem, minden szuper...

bár sok időt töltök edzésen, jómagam csak itthon játszom, gondosan odafigyelve, hogy ne hajtsam meg magam nagyon, nem szeretnék a hirtelen felfutásból a következő sérülés miatti (kényszer)pihenőbe esni... hogy benőtt a fejem lágya mi? tehát:

június 2. kedd:

8 LHSwing/perc 24kg, x25 összesen 25 perc, 200 balkezes swing

június 5. péntek:

10 2ASwing/perc 24kg, x20 összesen 20 perc, 200 kétkezes swing
a 6. körtől már nem volt őszinte a mosolyom, a 13.tól beindult az automatizmus...
(ezt pl. legalább 40 percig bírtam volna... de észnél voltam)

Június 6. szombat:

2 percenként: 15, 14, 13, 12, 11, 10 1ASwing/kar, majd
1,5 percenként: 9, 8, 7, 6, 5, 5, 5 ismétlés/kar
120 swing/kar, összesen 240, kb. 25 perc

jó volt, erre már rá kellett hagyni egy pihenő napot

Június 8. hétfő:

7/7 floor press
7/7 row
7 squat
24kg, x5 kör, 3 perc pihenő a körök között

+ 5 perc 2ASwing tabata, 24kg
utolsó körben +3 ismétléssel összesen 140re kiegészítve (átlag 14 ismétlés a munka fázisokban)
itt azért durva hányinger fogott el, nem tagadom...

következő edzés blokk ma kezdődik...

még egy rövid megjegyzés: a tavaly októberi képzésen a (régóta) rossz térdeim miatt a gyakorlatok bemutatásakor a guggolásra egy alternatív, magas variációval kellett előállnom, hiszen nem ment más... mára anélkül, hogy erre külön hangsúlyt fektettem volna, megy a mély guggolás rendesen... talán a tonnányi swing segített kicsit... apró örömök...

két hét múlva ugyanitt, pacsi

4 megjegyzés:

KPT írta...

Jól nyomod fél kézzel. Viszont MP és társai (pl. Clean) szándékosan nincs? Pedig az is egykezes. Amúgy a kéthetenkénti bejegyzés nemvicces.

KPT írta...

Ja igen, szóval az edzésmunka kemény a sérülés ellenére. Kitartás, mingyá' vége! - és bocs a dupla hozzászólásért.

babzsak írta...

hadd gyűljenek a kommentek! :)
meg a vállammal balra még bőven van min dolgozni... hiába a teljes reset, nincs még rendben...
és a tiéd?

KPT írta...

Tegnapi "jáccós napom" inkább felhúzás-nyomás kombó lett. 1-2 létrák, óvatosan, 6x, 24 kg. Bírtam volna még, de vigyáztam, gondot nem éreztem, szóval szépen alakul. Azért beszúrtam pár lendítést is... (Nagyon laza 32-es után! :-))