apró léptek

drót balra el! :) (ideje volt...)
pár nap múlva teljes gőzzel indul a rehab...
(amint biztonsággal beheged a seb)
természetesen sifu Cső Fő segítségével...

örömömben a következőkkel leptem meg magam:
egy darab FMS befizetés (ez a legnagyobb lépés mostanság)
egy darab 150es marokerősítő gép... (ezt kis híján össze tudom nyomni... mindig is gyenge markom volt, de ez a 3 hónap nem javított sokat... na majd most...)

elő is kaptam ma a klubban, hogy jobban érezzék a feszítést a srácok, erre nevetve csattintotta össze mindenki... néztem is furán a 70 kiló körüli srácokra, ők meg rám, hogy mi a baj velem... aztán javasolták, hogy húzódzkodjak többet ujjhegyen, nekem meg leesett, hogy csupa falmászóval vagyok körülvéve... :D

meg persze már egy kezemen számolom, mikor jön J!

pacsi

5 megjegyzés:

Horasz írta...

Keddre lehozod a marok erősítőt? Kíváncsi lennék rá.:)

BTW a két napos kettlebell tábor akár nekem is érdekes lehet? Szívesen szenvednék még a le petit...

Horasz

babzsak írta...

persze, ki se veszem a táskából ;)

edzőtábor: szerintem simán, emlékszel:
józan belátás, meg egy kis fatigue management...

(rögtön asszociáltam L. Peti-re a kifejezésből, ha szerencséd van, a keze alatt lehet szenvedni jól... :D)

KPT írta...

Hehehe...Erős a markuk a gyerkőcöknek? "VOLT már barátnőm, tudom, milyen az" :-) Oké, gonosz voltam. Másodikát nem reklámozod?

babzsak írta...

két bejegyzéssel korábban linkeltem, mit szeretnél még, gonosz és figyelmetlen barátom?

KPT írta...

Mit, mit...friss reklámot! Már nem csak gonosz, figyelmetlen is... Fejlődőképes vagyok! Most, h már két kezeden is számolhatnád, csak egyre van szükség.