megint péntek

kezd beállni ez a heti egy poszt ritmus, ennél meg gyakrabban találkozunk személyesen :)
sebaj, online edzésnapló funkció működik...

tehát mi történt mostanában?

június 28. szombat

1/1 TGUx5 üresen (vagyis súlyzó nélkül - jól bírtam :))
7 guggolás, 30 hasprés, 15 fekvőtámasz x5 (kb. 20 perc alatt ment le +5 perc pihi)
20 2ASwing/perc x5 24kg (az utolsó körrel már elcsúsztam... +5perc pihi)
5/5 150es marokerős. x4 (kb. 10 perc alatt)

egyrészt még mindig csak 24 kilós van otthon, másrészt meg próbálgattam csuklóm, ami nem muzsikál fényesen 2 hónap gipsz után (és ezt meg is értem...)
persze csak hogy ne legyen olyan egyszerű az élet, bejelzett a még decemberben szétcsúszott bal vállam, hogy inkább oda kéne koncentrálni... izgalmas gyógyulás lesz ez...

hétfőn aztán az ezernyi tennivaló mellé mindenki (értsd: az én) nagy örömére még találkoztunk grand mastre CSéeF-fel, azóta meg tapaszkodom az ujjam - és jót tesz neki...

kedden jött el a hét csúcspontja, amikor is hazatért J (láthatóan ő nem örült annyira, mint én :)) szerdán pedig a sokk, újra az irodában... de ettől még mentek a csoportos edzések, sőt a szünetben tudtam mozogni én is:

június 30. kedd

1/1 TGU x2 8 - 12 - 16 - 24 - 16 - 12 - 8 kilóval
(összesen tehát 14/14 ismétlés)

a szerda-péntek éjszakai csoport mostanra megismerte az alapgyakorlatokat, ezeket most a méltán híres Brett Jones workout keretében ismételjük át/véssük be - sőt, a kezüket sem kell már fogni, tehát dolgoztam velük én is... (a tervek szerint ez már így is marad)

július 1. szerda

BJW#1
Swing-ek 20 asával 16kg
C&P 5/5 12kg
C&FSQ 5/5 16kg
TGU 3/3, 2/2 12kg
Snatch 5/5 12kg

alvásra nem sok időt pazaroltunk a héten, ez aztán csütörtökre eléggé meg is látszott rajtam (J meg balra el megint egy hétre - sokáig nem maradt :)), de azért beálltam Imi első hivatalos GB edzésére, és ezzel bizony a P.I.T. megkezdte működését... családias légkörben, nagy odafigyeléssel, bunyó nélkül átmozgattam a hüvelykujjam - kell még ennek egy kis időt hagyni...

erre viszont kellett rögtön este/reggel az SMR - nem csoda, ha a tengeren túl is szeretik...

szombattól keddig a tervek szerint vízpart J-vel két keréken...

jövő héten ugyanitt, pacsi

Nincsenek megjegyzések: