szerdai siralmaim

újra gályán, ennek megfelelő hangulatban... vagy csak a kontraszt teszi, mert máshogy indult a hét :) fel s alá tekertünk a Balaton partján... jobb volt mint itt az irodában, ahol már az első nap végigzongoráztam a stresszoldás bevett módszereit: csoki, ropi, kóla... (nem örülök, de ez van...)

pedig múlt héten 82 kilóra csappant a súlyom, amivel kimondottan célba értem... ennyit gondoltam ki magamnak... a továbbiakat persze meglátjuk, a mai nap nem túl biztató, de még jöhet bármi... az utolsó pár dekányi lökést Imi frissen indult edzései adták meg, ahol törött szárnnyal ugyan, de amit lehet megteszek... heti 3x másfél óra bjj, így is megdobja az ember napjait...

a kettlebell munka megy a haladó csoporttal:

július 3. péntek

BJW#2
C&P 5/5 12kg
Swing 20 16kg
C&FSQ 5/5 16kg
TGU 5/5 16kg (karonként egyben)
Snatch 10/10 12kg

kimaradt a végéről még 6 perc munka:
(40 sec munka és 20 sec pihenő/átállás)
32 kg FSQ, 32 kg Swing felváltva x3

ma mindenki nagy örömére, jön a 3. sor (nem titok: guggolunk)

további hírek: kikerültem a dragondoor-ra, mint RKC instruktor... de a szalagcím a következő: J a csoportos edzésen... jött, látott, a többi meg majd kialakul... örülök hogy lent volt... (azt lehet tudni, hogy engem eléggé foglalkoztat ez a testmozgás ügy, jólesik, ha a párom bevonódik, na...)

pacsi

3 megjegyzés:

Marinov Iván írta...

ma volt lent J?
es en nem voltam?
baszki!
meg hogy egyaltalan nem voltam?
baszki!

babzsak írta...

J kedden volt VIP (esélyes, hogy jön máskor is), tegnap (szerdán) meg KPT nézett be...
de szerda - péntek este láthatsz ismerős arcokat mindig...
:)

KPT írta...

Irigylem a 3x1,5 óra jitsut... Nagyon! Amúgy Iván: baszki, hát hol voltál?