heti poszt

július 15. szerda

BJW#2 - press day
2 kör 16 kilóval minden...

(vagyis: 100 Press, 40 Swing, 20 FSQ, 20 TGU, 20 Snatch)

ment az 50 press karonként a 16ossal, éreztem ugyan közben a bal vállam, de semmi nem maradt hátra belőle... így szemezek már a 24-gyel...

jitsu-n jártam csütörtökön, kedden... dolgozunk az alapokon sokat... ahogy azt kell...

ezzel a heti edzésmunkát el is meséltem... péntektől vasárnapig a céges kötődéseket erősítettük, Balaton, aquapark, bogrács, vihar, ilyenek... végül elég lestrapáltan tértem haza...

másfél hónap edzés már érezteti hatását a csoportokban, a háttérben pedig már folyik az őszi-téli évad szervezése...

smr fordulópont: tegnap (eddig) első alkalommal érdeklődve hallgatták a kék hengerrel kapcsolatos beszámolómat edzésen, talán köszönhető ez annak is, hogy többen arról számoltak be, nem izomláz érzésük van a kettlebell edzésektől, hanem mintha jól megverték volna őket... :)

videó a súlyzós edzés káros befolyásáról a tegnapi beszélgetés másik témája, a női alkat kapcsán... (nekem küldte anno KPT)

pacsi

4 megjegyzés:

KPT írta...

Erről már meg is feledkeztem...Mélyebb nyomot hagyott anno a KB-es videó szintén csajokkal. Amúgy én (mint ritkán megjelenő objektív megfigyelő) úgy veszem észre, a csapat nagyon szépen fejlődik.

Marinov Iván írta...

Örülök, hogy jól van a vállad!
Hajrá :)

judycza írta...

Koszi a videot Albi, azota mar a baratim is megnyugtattak, hogy nem fogok ugy kinezni mint egy dijbirkozo :)

pacsi (csak hogy a te szavaiddal eljek)

judycza

Papucs orrán Pamutbojt írta...

meg tudta volna csinálni a harmadikat is,ha nincs jobb oldali asszimetria- a második súlynál meg figyeljétek a térdét.Ha azt egyszer valaki kijavítja, hűha!Gyönyörű ez a lány.Remélem, belebotlik egy FMS mukiba hamarosan.