edzésrendszertelenség

tegnap elég hirtelen szakadtam el a géptől, illetve van azóta említésre méltó esemény is, tehát meglepetésposzt születik...

gondoltam vázolom a jelenlegi helyzetet, meg bejegyzem a tervezett folytatás irányát... (és aztán csak remélem a legjobbakat, mint mindig...)

a hónap elejétől heti 3 alkalommal jitsu edzésen vagyok (kedd, csüt., szombat), a köztes két napon (szerda, péntek, túlmagyarázom?) pedig kettlebell edzés van, Brett Jones sorok szerint...
tehát 5 edzésnapra jut 2 pihenő, az eloszlás azonban hm, nem ideális... még nagyobb probléma, hogy nem tudom az edzések mögé odatenni az SMR masszázst...

augusztus közepétől belevágok egy komolyabb programba, mely egy novemberi formaidőzítést céloz meg, ugyanis szándékomban áll az idei bjj versenyen rajthoz állni... (ez továbbra is csak móka, meg szórakozás, de ki máson tesztelhetném jobban az elképzeléseim?)

jó eséllyel ennek megfelelően az edzésnapjaim hétfőre, péntekre és szombatra kerülnek majd...

konkrétan az egyre halmozódó sérülésekből kivergődés a cél, nincs rendben még: a bal vállam, jobb csuklóm és persze a hüvelykujjam... főleg ezen fogok dolgozni, ismétlésszámokban, meg súlyokban egyelőre nem gondolkodom...

(a fenti bekezdést olvasd újra J, látod, hogy megy ez! :))

tegnap észrevették a jitsusok, hogy van pár gólyó a teremben, rögtön szóba kerül Balázs... csak azért nem nevezem városi legendának, mert ő igazi... elég jól sikerült neki elismertetni a kettlebellt a srácokkal...

járt még az edzőteremben Andrej (barna öv), gurultunk egy nagyot a végén... az eredmény nem volt kétséges, de azt nyilatkozta a végén, kénytelen volt aktívan menni, mert nagyobb és erős is vagyok... ez azért érdekes, mert bunyóztunk mi akkor is, amikor még több mint egy tízessel nehezebb voltam (ő valószínűleg nem, de én élénken emlékszem még), és valóban sokkal passzívabb volt a játéka akkor, nekem meg jóval megnőtt az állóképességem...
csak van értelme ennek a golyózásnak, na!

pacsi!

4 megjegyzés:

Balázs Csata írta...

Ez kedves volt :) köszönöm. De a 10 kg az 10 kg, az Andrej meg nem játék!!! És a srácok 75 % golyózik (néha Max is), mert tudják, hogy jó nekik!!! :)

babzsak írta...

szia! talán kedves, de így van...
Imivel próbálunk most komolyan dolgozni és megvan a 75% az emberei között is...
(persze azért nem mindig érzi az ember, hogy ez jó neki, ugye? ;))

KPT írta...

Kicsit vissza tud ütni, ha azokat erősíted, akik utána a fejedet akarják lecsavarni...:-)

babzsak írta...

tudod, hogy van ez KPT: szeretjük a kihívásokat...
Ákos edz mától nálam hivatalosan is Imi csoportjából, mondtam is neki - mostantól nem bánok vele kesztyűs kézzel jitsun :)