Grad Workout

(hö-hö, közeledik a vizsga, kezdünk izgulni, mi? ;))

nos, a grad workout tulajdonképpen a hétvége legegyszerűbb része... szerencsés esetben mire idáig eljutsz, automata üzemmódba váltasz, és csinálod amit mondanak... :) (figyeld, direkt nem írtam, hogy a legkönnyebb!)

alapértelmezésben ez (Kenneth Jay Senior RKC tollából:) 20 másodperc séta (na jó, lépésenként egy nyomással), kis pihenő (10 másodperc), majd 20 másodperc swing, és még egy kis pihenő (10 másodperc), majd ez sokszor... (vagyis 90 méter megtételéig) értelmesen leírva és videón

szerintem akkor jársz jól (ha épp emiatt - is - aggódsz), ha fogod magad és kipróbálod még a hétvége előtt, milyen is ez... (az ötlet nem saját, de pl. Radnai Tamás megtette, nem véletlenül látszott elég felkészültnek a hétvégén...) (ha nincs focipályád, sétálhatsz pl. fel és alá a szobában is...)

kis csavar a történetben, nekünk nem ez gyakorlatsor volt a vizsgán... az a megtiszteltetés ért miket, hogy Lakatos Péter Team Leader-ünk vezényelt egy kis edzést... nem emlékszem konkrétumokra, de volt nyomás, lendítés, meg mintha sétáltunk volna súlyzóval a fej felett is... :)

abbahagytunk viszont, mielőtt bárki kiájult volna a sorból...
(továbbra sem szól szerintem a hétvége arról, hogy meg akarnák törni/ölni az aspiránsokat, de jó eséllyel lesz alkalmad alkalmazni a fatigue management fogásait, illetve tesztelni a józan belátásod (ha RKC-val dolgozol, ezek a fogalmak ismerősek kell legyenek)...)

(két héttel a nagy hétvége előtt már fontos cél a sérülések elkerülése! nem most kell az egyéni csúcsokat beállítani!)

jó felkészülést, sok sikert
pacsi.

5 megjegyzés:

Papucs orrán Pamutbojt írta...

juj köszönöm,nagyon kedves ez Tőled!!!!!
izgulni-persze,izgulok,de régi jelszavam,h. akkor menjünk át a hídon,mikor odaértünk...(és persze, ami a legfontosabb.kábé tudjuk,milyen hosszú és széles :-))
még egyszer köszönöm!! cup cup mosolymosoly kacsintkacsint

Névtelen írta...

Hát nem mondanám, hogy ez volt az a megnyugtató dolog, amire vártam :-) Kicsit olyan érzésem van, mint amikor a seregben az öregek alig várják már, hogy megérkezzenek a kopaszok, hogy ők is megkaphassák, ami jár :-D

babzsak írta...

tiki:
szívesen
misi:
mond mit szeretnél hallani, és én mondom...
de, ha minden jól megy, 30 ellenfeles küzdelemre készülsz, mit mondanak, akik túl vannak rajta?
ha nem szoktad a több napos terhelést, persze nehéz lesz a hétvége, ha jól felkészültél, jó móka... ti jól felkészültetek, nem?

Névtelen írta...

Vicceltem :-)
Szerintem eléggé felkészültem, legalábbis úgy érzem, hogy ami iránymutatást kaptam, azt betartottam, a többit meg majd a kyo-s szív elvégzi :-)

Papucs orrán Pamutbojt írta...

Alb,
az,hogy jól felkészültem-e, nem tudom bemérni,mert csak kábé tudom,hova megyek. max.megtettem,ami az életembe belefért :-) remélem, felbukkansz????