nyuszi!

a következő pár napban (hétben?) új, un ortodox módszerekkel tervezem felhozni a bal oldalam... hozzázüllesztem a jobbat!

nagy segítségemre lesz ebben, hogy a csütörtöki edzés közben megficamodott a jobb hüvelykem... ha a bal bizseregne, okolnám a gonosz lelkeket, így viszont csak magamat hibáztathatom...
(eléggé fájt, hogy egy side kontroll és mount után - tehát valahol 7:0 körül fel kellett adnom...)

na, de ezek az orvosok szeretnek egymásra licitálni, így estére azért eljutottunk egy fedett tűzésig - altatásban... (szóval bármennyire szerették volna, csak nem vágták fel végül... még...) számos vicces kis momentum színesítette a napot, de tényleg nem gépelek olyan jól bal kézzel, így ezeket a sztorikat megtartom magamnak... (életem első kórházi élményének jó volt...)

az egykezes swinghez és guggoláshoz szinte ideális a másik kéz gipszelve (kipróbáltam!), de az izzadás a gipsz alatt akár kellemetlen is lehet... megvárom ezzel a szerdát szerintem, amikor remélem! kikapják a drótokat, meg kapok valami kényelmesebb szerkót...

ünnepek, pacsi!

10 megjegyzés:

KPT írta...

JOBBULÁST!

KPT írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Gyógyulj meg minél hamarabb!

babzsak írta...

Misi: igyekezni fogok, sikerülni fogok :)
KPT: új szuperképességem a törölt kommentek olvasása, és igen, Fazekas zsebében lehetett egy marék Kriptonit...

Unknown írta...

Szia!

Amindenit! Jobbulást, minél hamarabbi gyógyulást kívánok! Ha levették a gipszet, vagy akár előtte látogass meg, kitalálunk valamit, hogy segítsük a gyógyulási folyamatot. :)

Üdv, F.

KPT írta...

Asszittem, amit törlök, köztem és a blog között marad...Volt vmi fogalmazási hiba, ezért esett áldozatul.

babzsak írta...

ja-ja, ám a blog én vagyok... :)

Fő: feltétlenül!

Papucs orrán Pamutbojt írta...

Masszíroztatsd családtaggal vagy jóakaróval :-) a másik végtagot,ha mód van rá.Az ingerületek kb.30 %-a a gerincvelőben történő "áthallások" (kereszteződés) miatt átmegy a másik, esetleg nem használható végtagba, javítja az anyagcserét,jobb a regeneráció.

KPT írta...

Sajnos ettől tartottam. No edzés, no blog. Mondjuk nincs min csodálkozni...Valami filmélmény/edzéselméleti fejtegetés stb. nincs a tarsolyodban?

Papucs orrán Pamutbojt írta...

én az edzéselméletesekre szavazok, meg...a filmesre is. mindkettő jó lenne. :-)