weekend 14

helló megint!

egy kemény blokk lett volna aktuális erre a hétvégére, lássuk mi sült ki belőle...

ápr. 3. péntek

aikidó edzés előtt:
1/1 TGU x10, 16kg (négy rövid pihenővel elosztva kb. 15 percre)

aikidó edzés közben (most hogy túl vagyunk az övvizsgákon, nagyobb figyelmet igényelnek a kölkök, de ez alkalommal még a KB ereje győzedelmeskedett...):
10 pull over&press x10, 16kg
25 ablaktörlő x2, (angol név, enibádi?)

és aikidó edzés után:
8/5 BUP Clean x5, 16kg (balra a több)
20 2ASwing x5, 16kg

ápr. 4. szombat

1/1 TGU x2, 24kg
(sikertelen BUP kísérletek 12 kilóval)
5/5 windmill x3, 12kg

hasprés és nyomás 12kg
felhomorítás
guggolás 24kg (minden körben 7ével bontva)
x3 kör: 21, 15, 7 ismétlés, 9'32" (három hete ugyanez 14'01", egy hete 11'53")
(ennél rövidebb idő alatt szerintem nem tudom megcsinálni...)

24/12 Swing 20 ism. x5

ez tartott összesen kb. egy óráig, plusz pár perc... de nagyon nehezen vettem rá magam a munkára, és amint látszik, az erőgyakorlatban el is vesztem...
mindegy, megjutalmaztam magam egy Largo Winch mozival (ez a tény képregényadaptáció voltából jelenhet meg itt, egyébként bátran ajánlani nem merem...)

ápr. 5. vasárnap

BJJ, de ez alkalommal Imi sérülése miatt 'Cápa' Gusztival... nem hiszem, hogy őt bárkinek be kéne mutatni, legyen elég annyi, hogy nem csak klasszis jitsus, de igen jó tanár is...
(ráadásul az alkalomnak - nyuszi - megfelelően hímestojásként bánt velünk...)
gurultunk vele 3 perceket 2x is, mondanom se kell rendesen csomót kötött rám... sajnos a többiek is rendre, éreztem hogy fáradt vagyok... mindenki jobban pörgött nálam...

ennek tükrében erre a hétre elzártam a belleket (és a tervezett négy hetes ciklus is lezárult persze, jár egy kis pihenő...), aikidó edzés a tavaszi edzőtábor miatt nincs...
maradt tehát két jitsu a hétre, amiből egy már meg is volt... szóval pihenés van ezerrel...
(na meg SMR - ugye mindenki tud a szombati képzésről?)

pacsi.

5 megjegyzés:

KPT írta...

Squeegee (a viccesebb neve, ami sose' jut eszembe), illetve windshield wiper. Persze ezek nem feltétlenül a feladat angol nevei...

babzsak írta...

igen, jól érzed h a gyakorlat nevére gondoltam!

babzsak írta...

na például nevezhetjük így:
Wiper Exercise with Weight

ha a gugli a barátod, és a wiki a barátnőd, milyen rokoni kapcsolatban állsz a youtube-bal?

KPT írta...

Szerintem a másodunokatestvérem lehet, akit szívesen nézegetek...:-) Hogy szokod a balkezességet?

babzsak írta...

nem a szokással van baj, inkább rosszul tűröm... :) és lassan is gépelek...