médea hekk

az április elsejét nagyjából sikerült rossz tréfák nélkül megúszni...
nekem pihi volt, de páran belecsúsztak egy kis közös edzésbe...
remélem efölött mindannyian napirendre tértünk már...

csütörtök délelőtt BJJ Maxnál, sor került egy blogger rangadóra,
egyébként meg széttéptek... megint... és nem utoljára...

nem is az edzésről akartam írni persze, hanem

kikerült a hálóra a májusi premierrel érkező X-men film (Rozsomák/Farkas/Pézsmapatkány) workprint verziója (munkaközi állapot)...
természetesen nem bírtam ki hogy ne nézzek bele... és fantasztikusan szórakoztam...
az ugráló embereken még rajta a hám, a cgi elemek még textúra nélküliek... csodás...
(gyakorlatilag egy werkfilm, ha valakit érdekel a komputer grafika, mint engem, páratlan kincset láthat...)

illetve, elkezdődött kedvenc sorozatunk 9. évada, lehet izgulni az angolokért az Ultimate Fighterben... (akiket az amerikai nézők kedvéért néha feliratoznak... :D nem mintha én érteném az akcentusuk, de valahol ez vicces...)

és tessék elmenni egy hét múlva a hempergés szemináriumra, érdemes...

jó hétvégét, pacsi

Nincsenek megjegyzések: