helyzetjelentés / siralmaim

üdv mindenkinek...

köszönöm még egyszer a sok jókívánságot...

fizikai állapotom, állandó felügyelőm, J szerint látványosan romlott...
10 nap semmittevés biztosan látszik, de igazán a hónap végére leszek kíváncsi...
(szerintem semmi vész - iszonyatosan hiányzik az SMR, a bal vállam rosszabb, mint valaha... a lapocka tájon szinte görcsöl... biztos a májammal lesz valami... :))

általában tényleg csak fekszem itthon (a drótok miatt a rázkódás nem kellemes), de a megbeszélt edzéseket természetesen tartom... így lehet velem találkozni ma este is...
(sőt, Robival pénteken kétkezes gyakorlatokat vettünk, hihetetlen mire képes a szó...)

hétfőig bírtam, végül is naponta egykezes súlyzókon verekszem át magam a ruhás ládáig...
10 swing & 5 squat 12kg, x10 laza próbálkozás, szerintem a guggolások mehetnek rendesen...

egy hét alatt elolvastam az épp aktuális könyvet, és eléggé meguntam a képernyő bámulását is, kapóra jött J szülinapja, sikerült néhány érdekes könyvet ajándékozni neki...
(Boldog Születésnapot!)

edzéselméleti fejtegetésként egy sportpszichológiai írás van a tarsolyomban, de azt megtartom magamnak még egy ideig... nekem sokat adott az itthoni teszt erőltetésében a szakértő segítség, bizonyos! esetekben tudom ajánlani... (épp csak elgépelgetek bal kézzel... sorry... a bal kézzel írás megtanulását is feladtam, egyszerűbb kivárni, a gyógyulást...)

tévénk nincs, így filmeket csak célzottan nézek, de sajátos az ízlésem!
a Skorpiókirály 2-t (életem egyetlen filmélménye, amit nem bírtam végignézni...) nem tudom most túllicitálni... emlékszünk, főbb szerepben Randy Amerika Kapitány Couture...
24.én Fighting prömier, ettől is nagyon lehet félni (oroszlánszív megvolt?)
ugyanez duplán a Death Warrior (GSP, Anderson Silva, Rampage...) jó nem lehet...
(szóval nyitva tartom a szemem)

BTW, Spider - UFC 97... worst saturday night ever!
(egyedül az Iceman - Hua mérkőzés volt élvezhető, de ki szereti, ha bálványok dőlnek?)
természetesen szorgalmasan figyelem kedvenc sorozataim, úgy mint TUF9 (már a 4. rész érkezik), House, 24 és nagy kedvencem a Six Feet Under (talán belekóstolok a Miami Inkbe is)...

említésre érdemes film a Tyson volt meg mostanában (doku, 2008), meg J keleti horrorjai... (ezektől falra mászom - nem szeretek félni... de a svéd: Låt den rätte komma in, bizony engem is érdekel...) a baleset elött láttam még a Fehér Nászéjszakát, és bár közönségdíjas, de jó... merem ajánlani a Coraline-t is... (Neil Gaiman valaki?)

nekem bejött még a régebbi kettlebelles blogok olvasgatása is, linkelek is Gabitól egy videót...
(vigyázat, hatásvadász - megható - motiválós reklámfilm!)

ha minden jól megy, két hét múlva szabadulok a gipsztől, és indul a csoportos edzés is... (nem is tudom, melyiket várom jobban!)
igen, végül csak csoport szervezésére adtam a fejem... bár most még csak mint pók a hálójában... tehát tessék szépen küldeni az érdeklődőket, van még hely... és tényleg jobb lesz éjszaka edzeni a nyáron... link

pacsi (bal kézzel :))

3 megjegyzés:

KPT írta...

Elfelejtettük tegnap a Dexter-t, de akkor a Coraline-t is dobd rá, kérlek! Már olvastam, de érdekel a film is...

babzsak írta...

1, nem fér
2, közös mozi? (O+J)

KPT írta...

Közös mozi -részemről- oké.
És ami a többi olvasót is érint(het)i:
máj. 3-án príma bjj, talán KB-es vasárnapi mozgolódás gyógyulófélben lévő nagyjainkkal, I-vel és A-tel! Hely a szokásos, pontos időpont érkezik...