augusztus 6. csütörtök

Squat:
5 ismétlés 12 - 16 - 24 - 32 kg
12 ismétlés 48 kg

+ 5 ismétlés x2 48 kg

itt a 12 ismétléssel sem feszítettem végsőkig a húrt, ám az már nem jutott eszembe, hogy több súlyt akasszak magamra - meg nincsenek is még 32esek a teremben... Iminél ellenben volt alkalmam emelgetni a 85 kilós partnerem... ugyan nem mély guggolás, de azért nehéz :)

az eltelt hónapban nem fáradtam még el annyira, mint tegnap jitsu-n, nem csak edzés előtt csináltam meg a guggolásokat, de még a folyadékbevitelt sem oldottam jól meg... teljes halál lett a vége...

holnap este UFC 101... bár a bunyók is érdekelnek, már jó ideje inkább a felkészülés köt le...
egy fél éve rendszeres vágókép volt a kettlebell, most KenFlo-t rángatta egy kötél... :)
BJ legendás erőnléti edzőt fogadott: Marv Marinovich és fia kapcsolata elég 'érdekes'...

és bár Forest személyes kedvencem, itt ki merem jelenteni, hogy Silva ellen nincs esélye... de biztos jó bunyó lesz... és ugye emlékszünk, hogy ez nem Silván múlik...

végül egy másik felkészülési videó (Carano&Turner), jó hétvégét
pacsi

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Osztom a véleményed. Viszont nekem Silva az egyik kedvencem, be is húzza a mai bunyót. A másik meg Penn, ő is nyerni fog, bár st-pierre nagyon összetörte, de ez az igazi súlycsoportja, azt hiszem.

babzsak írta...

látom, a biztos befutókra teszel ;)
Penn szerintem is sokat profitált a GSP elleni meccsből, hátha tényleg felszívja most magát...
a "nagy" meccsek közül talán csak a Sadollah - Hendricks kétesélyes, itt is érzelmi alapon teszem a voksom Amirra...

reméljük jó show lesz a mai...

pacsi

Névtelen írta...

Róluk nem sokat tudok, nem láttam mérkőzésüket. A 103-at várom, hogy Cro Cop hogy tér vissza, meg Chuck Liddel feltámadását, mert nálam ő az igazi favorit. A strikereket szeretem, bár a földharc nélkül nem lehet csinálni. Penn azért jó mindkettőben, Silva meg a földön zseniális, és hát Roy jonessal is akar öklözni egy jót :-)

jó szurkolást!

Névtelen írta...

Az esélyesek hozták magukat :-)

babzsak írta...

hozták bizony...
megnéztem, szomorkodom...

Forest számára ez még egy csúnya visszavonulás is lehet... :(

de jó bunyók voltak és ez számít igazán...

(még ha J a BJ meccs közepén el is szundított :))

KPT írta...

BJ-nek lehet örülni... Szerintem a Welterweight-tel kicsit nagyot akart harapni, de megérdemli a bajnoki övet (tényleg ez az igazi súlya). A 102 fő meccse azért még jó lesz: két leszálló ágban lévő nagy harcos...